Gå til innhold

Post bilder av deres Sommer klare 240er!!

Ranger emnet


Volvo_Roger

Anbefalte innlegg

  • Svar 430
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er SÅÅÅÅÅ enig med deg!! Har HKS SQV dump på min...Det er så jævli gromt! Får et par slag med wastegaten før den dumper. Er en helt CRAZY lyd så det ikke går an og forklare nesten. hehe.

Og der vekker noe jævli med opmerksomhet! Det som er kult med SQVen er at den er sekvensiell, er en liten ventil som slepper ut ved mindre trykk og når du kjører på så opner den lille seg før den store så det blir en variert lyd. Ikke bare det vanligge psssj. Er litt japtuner over det men..jaja.

 

Var og kjørte i sentrum, så ringte telefonen. Da var det en kompiss så sa "Hører du er ute og kjører" hehe..Han hadde hørrt det blåste men han så ingen bil:P :) :fingers:

 

mener du sånn lyd som Leif Nilsen har i den Audi S1 sin? Lyden i den er heeelt vill! :)

"95 VW Golf III (grevlingbil)

"84 Volvo 240 - B230FK +

[X] "00 BMW 520 m-sport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må jo ha dumpventil da :) får jo ekstrem oppmerksomhet med litt sånn fancy lyd som ikke alle har.. blitt kjent med et par greie folk, dem ble oppmerksom på bilen min "tsssjj!".. vi er faktisk gode venner :D så alt går ann.. sombrero

 

Foreningen for blow-off ventiler :D

 

 

Melder meg inn i den foreninga...!

Volvo 242 DL-R http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=128156

bruksbil: Audi V8 quattro 4,2 biturbo

Honda CBR 900RR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LoL ja absolutt!

Skal se om jeg får tatt noen bilder av bilene mine og! Den ene er ikke klar enda men kan da legge ut for det! Er jo helt lik!

 

Jeg skal snart kjøpe meg tilbake min gamle 245 L og da har jeg 3 stk Volvoer pluss at dama har en 240 og! Stelle dem opp og få tatt noen fine bilder av dem sammen! One big happy family! ;)

Real muscles, real power!

Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, for man har jo dumpventil for oppmerksomhetens skyld, right??? :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

 

Eeeee, nei! Men når du først skal ha det så kan du ta den skikkelig ut med det samme! Vitsi med 300 hk turbo motor så lager det ikke lyd når du går av gassen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2403.jpg

 

sommerklar og sommerklar, har bare satt på noen hvite blink framme og revet av et volvo-emblem på leppen under fangeren.. ps, bakhjulet har ikkje sånn camber, bilen står på en liten haug så solen skulle treffe den ;)

 

enkelte som kjenner igjen gamlebilen sin? denne e forresten sløøøv, 230a :P skal senke og kjøpe 17" hvis eg får tak i noen billige

Bil: 07 Volvo V70

 

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår