Gå til innhold

Post bilder av deres Sommer klare 240er!!

Ranger emnet


Volvo_Roger

Anbefalte innlegg

  • Svar 430
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

skal legge ut noen bilder av 242'en en dag den har fått seg en utvendig og innvendig vask + motorvask... så bør det helst vere litt pent ver så det blir noe lys å ta bilde i.. så skal såklart sommerfelgene på :D skulle vert senka litt også men skal skifte støtdempere på samme tid som jeg senker og monterer servo..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tatt med mobil, så det er ikke syl skarpt akkorat ;) Har et par små riper og slikt jeg skal fikse da.. Men skal skifte motor i morra først :)

 

Skal leke litt med vinkelsliper på fjærene fremme :D

 

Bilde(18).jpg

 

Her syns de små skadene litt mer. SKAL FIKSES ;)

 

volvoen.jpg

- BMW 530da Touring M-Tech 2003

 

x Volvo V70 AWD T5 motor +++

x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tatt med mobil, så det er ikke syl skarpt akkorat ;) Har et par små riper og slikt jeg skal fikse da.. Men skal skifte motor i morra først :)

 

Skal leke litt med vinkelsliper på fjærene fremme :D

 

Bilde(18).jpg

 

Her syns de små skadene litt mer. SKAL FIKSES ;)

 

volvoen.jpg

 

har du sett hvordan det ser ut bak hjulbuelistene dine? ser det bra ut eller er det en helt åpnebar grunn til at listene er der? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han jeg kjøpte den med sa at før han satt dem på så smørte han godt med tektyl og slikt og gjorde godt forarbeid.. Men har ikke sjekka ;)

 

Tror ikke jeg tør og ta dem av ;) Like greit å ha dem på.. ehe..

 

Men har vurdert å ta dem av å sjekke da.. å smøre mer i tilfelle..

 

Skal ta noen flere bilder i morra.. håper det ikke reiner da.. Tror jeg skal dokumentere motor bytte mitt også ;)

- BMW 530da Touring M-Tech 2003

 

x Volvo V70 AWD T5 motor +++

x Flere Volvo 240'er, en 740 Turbo og en BMW 316 80 modell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min er ikke akkurat sommerklar...

 

Står fortsatt på bukk i verkstedet, det eneste som mangler er å sette på plass bremsesklosser, skiver og sette inn girkassa, ikke snakk om mer enn en kveld. Men nå er det sånn at det er jævli tungt å få opp en girkasse aleine.. Alle som har lovt å hjelpe til har plutselig skygget unna når det kommer til stykket.. (nissan s13 angry ;) )

 

Men det hadde vært morro å ha grombilen på veien nå som sommern straks er her..

 

Mangler også å eu godkjenne den og få godkjent motoren.. (kan vel bli litt av et prosjekt da den lekker en del olje fra et eller annet ukjent sted)

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår