Hansy Posted October 1, 2005 Author Report Share Posted October 1, 2005 vel, her er bilen min. er faktisk den eneste i tromsø som har slik, finnes en på finsnes som har en eldre modell, men bortsett fra det vet jeg av ingen her i nord :) dette er en Rover 620ti, 2L turbo motor som yter 200hk. innvendig er det lyst helskinn interiør, og tredetaljer. og veldig gode seter :) har nylig kjøpt den, så har ikke gjort noe spez med den ennå. skal kjøpe komplett senkesett til den til våren, og fikse diverse andre småting. men bilen er en utrolig artig og kvikk bil å kjøre hvertfall :) Nydelig bil!elsker Rover :D Quote 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Link to comment Share on other sites More sharing options...
trEdge Posted January 11, 2007 Report Share Posted January 11, 2007 Vi har jo hvertfall to Corvetter her i byen også ;) Det står en gammel svart en med maritime om sommeren. også kom det en splitter ny en hit til byen i sommer. Det er biler jeg har lyst på :D Foresten den sølvgråe Skyline som går her i byen er det R34? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thklinge Posted January 11, 2007 Report Share Posted January 11, 2007 Sølv..? Da må den være ny. Stian har en Skyline R32 som var sølv, men som nå er lakket blå med sort panser. Quote - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andy_boy Posted January 11, 2007 Report Share Posted January 11, 2007 Er kommet en e63 645ci til byen no nylig ;D Nydelig og dyr bil =D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
audiRR Posted January 11, 2007 Report Share Posted January 11, 2007 har dokker ikke noen bilder av fete tromsø biler? har en kompiss som kjør en rs blå audi a4 1.8tq å en som kjøre en nissan 200 s13 i tromsø.. Quote bilbelte!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
arctos Posted January 12, 2007 Report Share Posted January 12, 2007 Aston Martin til Stig er jo temmelig rå da, samme med Maseratien han skal bygge om til drifte bil. Quote 99` Lupo Link to comment Share on other sites More sharing options...
chspt Posted January 12, 2007 Report Share Posted January 12, 2007 Vi har jo hvertfall to Corvetter her i byen også ;) Det står en gammel svart en med maritime om sommeren. også kom det en splitter ny en hit til byen i sommer. Det er biler jeg har lyst på :D Foresten den sølvgråe Skyline som går her i byen er det R34? Den svarte er det en jeg mistenker for og være bone som eier.. han som hadde den ene camelon farga mx5a som gjikk i byen.. Den nye blir nokk aldri registert;) Quote 06 Mini Cooper S Link to comment Share on other sites More sharing options...
sRt Posted January 12, 2007 Report Share Posted January 12, 2007 har dokker ikke noen bilder av fete tromsø biler? har en kompiss som kjør en rs blå audi a4 1.8tq å en som kjøre en nissan 200 s13 i tromsø.. Farge på s13 ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
audiRR Posted January 12, 2007 Report Share Posted January 12, 2007 rød. holder til på stakkevollan Quote bilbelte!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomelitn Posted January 16, 2007 Report Share Posted January 16, 2007 john ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wrasko Posted January 17, 2007 Report Share Posted January 17, 2007 Noen som har sett eksbilen min da? Triller sikkert rundt med 14 vinterfelger med "kæpslær" nå... Er forresten han som kjøpte den av meg som står bak bilen der... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sRt Posted January 17, 2007 Report Share Posted January 17, 2007 har sett en svart del sol, men den har MASSE styling og e syyyykt lav... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
audiRR Posted January 17, 2007 Report Share Posted January 17, 2007 john ? jepp han jon H! Quote bilbelte!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wrasko Posted January 17, 2007 Report Share Posted January 17, 2007 har sett en svart del sol, men den har MASSE styling og e syyyykt lav... Oki.. Blir vel lettere å se den med Momo Corse black felga på igjen til våren.. Tror nok ikke at han har satt på mye styling på denne ihvertfall :p... Han virker som originaltype :p Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Straydog Posted January 17, 2007 Report Share Posted January 17, 2007 Spotta nylig den sølvgrå Lancer Evo TME-en. Dro på som faen forbi busstoppe oppmed kongsbakken, og nøys fælt. :D Quote 1996 Volvo 850 T-5 1993 Volvo 240 GL [x]1986 Volvo 745 GLE Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts