mihkku Posted April 8, 2005 Report Share Posted April 8, 2005 Sist jeg var i tromsø med min bil så skrapte jeg nedi her og der... Er det ordnet på veiene nu eller ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grandiosa Posted April 8, 2005 Report Share Posted April 8, 2005 Det tar aldri slutt i denne byen.... Mangler asfalt gjennom halve byen og veiarbeid resten angry Quote Ugly is in! - 09 Scirocco, 82 Golf C x 05 Audi A3 Sportback, 00 New Beetle, 82 Golf GL, 83 Golf GTI, 85` Golf II 1.6 VWAUDI-Club Norwegen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Viking067 Posted April 8, 2005 Report Share Posted April 8, 2005 Får håpe de nesten får OL så blir kanskje veiene fikset! Quote Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grandiosa Posted April 8, 2005 Report Share Posted April 8, 2005 Vi fåkke OL :( Håper mere at ordførern kjøper senka bil med feite lugger så kanskje det blir bra veier! ahahahhaha Quote Ugly is in! - 09 Scirocco, 82 Golf C x 05 Audi A3 Sportback, 00 New Beetle, 82 Golf GL, 83 Golf GTI, 85` Golf II 1.6 VWAUDI-Club Norwegen Link to comment Share on other sites More sharing options...
unreal Posted April 8, 2005 Report Share Posted April 8, 2005 Sist jeg var i tromsø med min bil så skrapte jeg nedi her og der... Er det ordnet på veiene nu eller ? Er blitt værre med årene, i dag jeg skulle kjøre opp veien etter det nye rådhuset (fra sør (at med veita)) var det store kamelhumper der. Var nesten umulig å kjøre opp der, tok i flere ganger. og ikke for å klage over bensinprisan 11,80!!! kor skal det hær ende!! Quote *Civic VTi -92 Link to comment Share on other sites More sharing options...
sp@rco Posted April 8, 2005 Report Share Posted April 8, 2005 Er blitt værre med årene, i dag jeg skulle kjøre opp veien etter det nye rådhuset (fra sør (at med veita)) var det store kamelhumper der. Var nesten umulig å kjøre opp der, tok i flere ganger. og ikke for å klage over bensinprisan 11,80!!! kor skal det hær ende!! ende me at vi går alle mann... Quote - =www.streetdesign.no= - - =Club Honda Norge= - Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hansy Posted April 8, 2005 Author Report Share Posted April 8, 2005 Flexxi Brukte du vidvinkel på det audi rs6 bilde? Grandiosa De pynteringene var sinnsykt fete da!thumpsup Får håpe den blir bedre til sommeren,effektanlegget så utrolig bra ut! Quote 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Link to comment Share on other sites More sharing options...
sRt Posted April 8, 2005 Report Share Posted April 8, 2005 Jeg så forresten den Røde RX8'n i dag igjen ved Workinntunet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hansy Posted April 8, 2005 Author Report Share Posted April 8, 2005 Hvor er Workinntunet? Hvor er den beste lodeløypa? Quote 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flexxi Posted April 8, 2005 Report Share Posted April 8, 2005 Flexxi Brukte du vidvinkel på det audi rs6 bilde? Brukte vidvinkel på alle de 3 bildene. Nikon D100 kamera. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flexxi Posted April 8, 2005 Report Share Posted April 8, 2005 Hvor er Workinntunet? Hvor er den beste lodeløypa? Øyvind Ryeng lagde en enormt kul tråd om råneruta i Tromsø. Tråden finner du her: Trykk meg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hansy Posted April 8, 2005 Author Report Share Posted April 8, 2005 Øyvind Ryeng lagde en enormt kul tråd om råneruta i Tromsø.Tråden finner du her: Trykk meg Hahaha.så tøft!!genialt! Quote 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flexxi Posted April 11, 2005 Report Share Posted April 11, 2005 To biler som er svært sjeldne å se i Tromsøs gater, står nok parkert trygt i garasjer mesteparten av tiden.: Kurant og koselig firmabil, er vel Harley Davidson i Tromsdalen sin. Bildet er tatt på "Night of thunder 2004" på Evenes lufthavn: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nax Posted April 11, 2005 Report Share Posted April 11, 2005 Fine bilder Flexxi/Espen. Det er kommet en del tøffe biler til Tromsø i løpet av høsten i fjord :) Her er en som bor i nabogata sin bil: Quote VW Golf IV Link to comment Share on other sites More sharing options...
sRt Posted April 12, 2005 Report Share Posted April 12, 2005 Jeg spotta den der Gull-MB'n i dag på flyplassstrekka. Heftig farge på den... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts