Gå til innhold

Spotting i Tromsø

Ranger emnet


Hansy

Anbefalte innlegg

Synes den røde Audi A4'ern er nice, Steffen heter han ?

 

 

Er blitt værre med årene, i dag jeg skulle kjøre opp veien etter det nye rådhuset (fra sør (at med veita)) var det store kamelhumper der. Var nesten umulig å kjøre opp der, tok i flere ganger.

 

og ikke for å klage over bensinprisan 11,80!!! kor skal det hær ende!!

 

Slik at hvis jeg skal flytte dit, så er det kanskje god løsning å kvitte seg med bilen ? :D

 

Orker ikke å lakke den en gang til i år rett og slett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Så også den gullfarga merchedes 190en ved flyplass-strekka igår! Når jeg lå langt bak tenkte jeg bare "for ei bon-merche!!" når jeg kom opp på sia av den tenkte jeg "den var jo faen meg tøff!!"

Ugly is in!

 

- 09 Scirocco, 82 Golf C

x 05 Audi A3 Sportback, 00 New Beetle, 82 Golf GL, 83 Golf GTI, 85` Golf II 1.6

VWAUDI-Club Norwegen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er Roar Svensen i 190 klubben som har bygget den candygold merca. Fin bil, dyktig fyr. Ligger noen høyoppløselige bilder her: http://www.mb190klubb.com/member_cars/roar_svensen2/roar_svensen.html

 

Synd at den røde merca sku bli så skakkjørt. Den var meget pen den også. Ligger bilder fra hele byggeprosessen av den på hjemmesidene til 190 klubben..

¤ 1986 Mercedes-Benz 190E 2.3-16 - Solgt ¤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

woot går den i tromsø nå?

 

jeg var hjemme hos han når jeg skulle kjøpe bil, og så på den, 65k skulle han ha får den, ca 5 måneder siden. Han sa blant annet at han hadde fått tilbud om å være med i bilsport hvis han gjorde bilen heeelt ferdig, mangla noen små ting her og der om jeg forstod riktig.

I see funny people

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er den :)

 

1-bilde(14).jpg

 

1-bilde(8).jpg

 

 

http://www.nordlys.no/nyheter/article1553020.ece

 

Quote artikkel: blablabla... "En annen bilist ble stoppet etter at politiet reagerte på bilens ekstreme «styling». Bilen hadde usedvanlig brede dekk, unormalt lite ratt og ingen dørhåndtak på utsiden! Mannen har fått beskjed om å dokumentere lovligheten rundt denne «styling». Også biltilsynet er kontaktet."

 

 

ÅJSANN !!!!! noen som kan bekrefte at det e denne ??

(\o/) 83 Stylingjunkie 1.91m

(o) 99 VW Beetle 1.9Tdi Highline

(x) 97 Audi A3 1.6

(x) 93 BMW 318i

Sekretær - VACN Troms Lokallag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo ikke noe krav at det skal være dørhåndtak på utsiden av bilen så hvorfor de hang seg opp i det må jo gudene* vite.

 

 

*De store uvitende biltilsynsguder

 

§ 17-2. Inn- og utgang på bil

2. Dører som på lukket bil gir adgang til førerplassen må kunne låses på en sikker måte. I fører- eller passasjerrom med flere dører må minst to av dem alltid kunne åpnes fra innsiden selv om de er låst utenfra. Når dørene i tillegg er låst med ekstraordinær låseanordning som må aktiveres spesielt (tyverisikring), bortfaller kravet om innvendig åpning. I slike rom med bare en dør må det være minst en nødutgang som ikke er plassert på samme side som døren.

Bilforumet.no
Super Moderator

 

-Out of order-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.nordlys.no/nyheter/article1553020.ece

 

Quote artikkel: blablabla... "En annen bilist ble stoppet etter at politiet reagerte på bilens ekstreme «styling». Bilen hadde usedvanlig brede dekk, unormalt lite ratt og ingen dørhåndtak på utsiden! Mannen har fått beskjed om å dokumentere lovligheten rundt denne «styling». Også biltilsynet er kontaktet."

 

 

ÅJSANN !!!!! noen som kan bekrefte at det e denne ??

 

Joa det er den :P

- 00' Nissan Primera 2.0 STCC CVT P11-144

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår