Gå til innhold

Spotting i Tromsø

Ranger emnet


Hansy

Anbefalte innlegg

Speilet er fikset,var bare løsnet litt. Fjæren er bytta til tuv godkjente senking,ble litt høyere ja :) men felgene og dekkene vil han aldri få godkjent,de stikker 2cm utenfor skjermen.Da har ikke rulleomkretsen mye å si.Og iføgle det,må han faktisk helt ned i 7,5" på 215,40 på 16 tommere før det skal være rett. Dørhåndtaka kan ingen si noe på.. så jeg håper det ordner seg.

Subaru Impreza GT Turbo \ VW Caddy 97"

(x)Ford Sierra 2.0 16v 4x4 91"

(x)Audi A4 1.8TQ Avant 97"

(x)Audi 80 B4 94"

(x)Audi S2 Coupe 91"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
  • Svar 1.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tror den svarte a4 stasjonsvogna med styling og flammer er tilsalgs,stod iallefall utenfor skoda og crysler i tromsø (husker ikke hva butikken heter)

 

Var i tromsø i dag btw,ingen fete eller spesielle biler da..:(

98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro

93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue

95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso

(X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har faktisk ikke skjedd en dritt, anna enn at jævlene er tatt.

 

Frontrute og siderute kom til Bilkometen på tirsdagen, og Glass-Tech sku bytte ruta på onsdag. Da jeg kom for å levere bilen måtte de bare beklage, ruta var knust i transporten(!!) Dermed har jeg to knuste Astra G Coupè frontruter, kan snart starte museum...

 

Ny rute skulle sendes med il-frakt fra tyskland og visstnok være her på mandag, men de sa il-frakt sist også og da gikk det 8 dager... Har vel rutene i orden i neste uke en gang.

 

Deretter blir det vel lakking. 8800.- hos Olsen bil for dørbuen på høyre side, høyre dør, speildekslet og panseret. Det nye speilet har kommet, hiver det vel på ikveld om jeg orker.

 

Se ellers denne tråden for hele greia om hærverket:

- Thorstein Klingenberg

- Porsche 911

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
Får vel oppdatere litt her også. 18 er gøy:

 

 

Det tragiske er vel at det er 3? gullfarga Astra Coupèer i byen nå. Hva med å kutte ut å hærme så jævlig!? :P Må vel bli no vanvittig bodykit for å skille seg ut...

 

 

 

Skaff deg Irmscher sitt sett. (snakk med en Opel forhandler) Er vannvittig dyre deler, men 110% passform og det fineste du finner til Astra Coupe'n..!

-Why Drive When You Can Drift..-

*Nissan SilEighty -92

*Mitsubishi Carisma -96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men felgene og dekkene vil han aldri få godkjent,de stikker 2cm utenfor skjermen

 

Bare et lite PS:

Felger som stikker utenfor bilen godkjennes så lenge det er TUV papirer på de, det er rulleflaten på dekket(altså den delen av dekket som berører veien) som ikke må stikke utenfor.

På min bil er den godkjent med bakfelga 3,5cm utenfor hvis dekk dim. er rett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel, her er bilen min. er faktisk den eneste i tromsø som har slik, finnes en på finsnes som har en eldre modell, men bortsett fra det vet jeg av ingen her i nord :)

 

DSC02285.sized.jpg

 

dette er en Rover 620ti, 2L turbo motor som yter 200hk.

 

bilde4.sized.jpg

 

innvendig er det lyst helskinn interiør, og tredetaljer. og veldig gode seter :)

 

har nylig kjøpt den, så har ikke gjort noe spez med den ennå. skal kjøpe komplett senkesett til den til våren, og fikse diverse andre småting. men bilen er en utrolig artig og kvikk bil å kjøre hvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår