Gå til innhold

Spotting i Tromsø

Ranger emnet


Hansy

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

S2`en e stilig førr den e datidas penare bila:) bedre å kjøre litt gamlere, råe bila enn nye, overskrytte superbila. men seff, alt e jo smak å behag, å hadde nu`kje benekta en masarati ell no sånt.

da e jo 911 Carrera førstevalget.. jaja..

Jo eldre man blir, jo meir forståelse får man av kunnskapen Sladding ;)

 

Mondeo 2.0SI & Ford Sierra IS '86(Lekebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han har vel ikke betalt 140K ? det er vel det felgene koste, men det er jo en helt annen ting hva han har betalt !

 

Det dæm kåste ja, men kansje han slapp momsen pga det e "firmabil" men men;) dæm tjænte iallefall ikke stort på de fælgan me tanke på at dæm måtte kjøpe inn ny maskin før å få på dækk på jæveln;)

06 Mini Cooper S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

chromekaplsa e bestandig d råaste innafærr styling vinterstid:) hveffal vesst du kjøpe spinners også. hmm..

 

står en j**** fin Audi 90 Coupè i hamna, nedsnødd på 17" sommerfælga.. har vært å snust litt rundt før å få tak i eiarn, før den har stått der meget lenge. nån her som veit ang eiarn??? Takker! (sorry at d va ot)

 

 

DSC00055.jpg

 

Dær har du den s2'en din!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det dæm kåste ja, men kansje han slapp momsen pga det e "firmabil" men men;) dæm tjænte iallefall ikke stort på de fælgan me tanke på at dæm måtte kjøpe inn ny maskin før å få på dækk på jæveln;)

 

Det gikk sport internt i C.I. Service-kjeden om å selge de største hjula... Lille Tromsø hadde rekorden en god stund... ;)

 

Var ikke så farlig å tjene penger på hjulene, god reklame å ha de hjula rullende rundt i byen på en såpass spesiell bil.

- Thorstein Klingenberg

- Porsche 911

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes no volvo 240 er kjedelige biler.

Har du kjørt eller sittet på med en Impreza?.Tipper du forandrer synet på di da.Eller kan jo hende du synes utseende er kjedeli da?.Stooort scoop på panseret,stor vinge bak,gull lakkerte felger, skikkelig rallyrommle lyd av eksosen?

Jeg har ikke hatt ett kjedelig øyeblikk bak rattet på Imprezaen ennu.Og nå på vinteren er det jo ingen som slår den(og seff Evo) når det kommer til kjøreglede og handeling.

Si meg hva på en Impreza som er kjedelig i forhold til en gammel firkantig 240?.(P.s. Og hva pokker er det du har på rattet?)

 

Jaja hver sin smak:thumb

Nei, jeg har ikke verken kjørt eller sittet på en WRX, men jeg har sittet på med 2-literen . Og jeg sier jo at bilen er rå, men kjedelig. "Alle" har Impreza, og det går i de samme tingene på alle sammen. Store vinger, bodykits og mangeeika felger. Kjedelig? Opp til hver enkelt å bedømme, og mitt syn har du hørt.

 

Og ja, 240 er jo en kjedelig bil. "Alle" har den også, men personlig synes jeg ikke det er så mye som slår en 240 gjort etter mitt hode. Men som du sier, hver sin smak. :)

 

Og trekket på rattet har forsvunnet for lengst. :puke:

1996 Volvo 850 T-5

1993 Volvo 240 GL

[x]1986 Volvo 745 GLE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk sport internt i C.I. Service-kjeden om å selge de største hjula... Lille Tromsø hadde rekorden en god stund... ;)

 

Var ikke så farlig å tjene penger på hjulene, god reklame å ha de hjula rullende rundt i byen på en såpass spesiell bil.

 

 

Det vet æ nåkk gådt;) hehe

06 Mini Cooper S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår