Gå til innhold

Spotting i Tromsø

Ranger emnet


Hansy

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

d han slit mest med e jo felg/dekk å senkinga, løse kappa senkefjærer e væl ikkje biltilsyne så gla i.... dørhandtakan kan dæm ikkje si nåkka på, ratte vet æ ikkje... åsså selvfølgeli hvis den sjekke motorn da, da har han å trøbbel.

 

Dekk felg er som regel ikke noe problem å få godkjent visst man er innenfor +/- 5%. Har da hadd "gromme" dimesjoner på MB før.

Ratt MÅ man ha papirer på hvist det er under 14" viser praksis seg.

Senkesett SKAL man ha papirer på, og fjærkapping er ikke jeg noen FAN av.

MB er jo ikke kjent for å ville godkjenne motorbytte. Selv ikke fra 2,0 til 1,8. Kan bli en nøtt å knekke, men er da godkjent mye rart i tyskland. Bare å få tak i TUV-papirer.......

Kan ikke forstå hvorfor dette skal dokumenteres til politiet. Er da de som skal dokumentere ulovligheten er det ikke? Hadde sendt bilen til tilsynet hadde jeg vært politiet. De har bare lov å sjekke "småting" som dekk, lys, osv...

http://WWW.CRAZY-RACING.COM

Polo MPI, mye morro for 6dl på mila...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Motoren på gamle bilen min "Candygold" er en 2,3. Men skjønner ikke at de kan si noe på det. Jeg hadde en vanlig 2 liter som jeg kasta og satte oppi en 2,6 L Rekkesekser, ikke no problem å godkjenne det.

Trenger bare å bytte stabstag , fjærer og bremser.

Når det gjelder 2,3 litern så har jo den samme bremser som 2 literen , alt er likt.

Håper han får ordna det da.... :)

 

Har hatt noen timer på den bilen....

57 Belvedere (Christine)Solgt

70 Dodge charger Solgt

http://WWW.mb190klubb.com

http://www.svensenfoto.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

All respekt til deg

 

Den bilen er et stort glis!

 

Noen som har noe update på hvordan det gikk på biltilsynet?

 

Jeg prata med han forrige uke. Da hadde han enda ikke vært, men han sa at han kunne ikke kjøre med bilen før han hadde godkjent det. så han var ganske skvetten når han tok seg en tur. Jeg kan prøve å finne ut i morgen om han har vært. møter han nok da, jeg møter uansett dama, så finner nok ut. Er litt spennende å høre, jeg vet om flere som har fått mangellapp på breie dekk/felger i Tromsø i det siste. Det tærer :(

 

ps. han hadde forresten fått knekt venste forspeil når jeg møtte han, så det var bare gaffatapet på. Var visst ei skreppe som skulle parkere bilen hans. hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår