Gå til innhold

Prosjekt Jetta Carat

Ranger emnet


jetta carat

Anbefalte innlegg

  • Svar 106
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Den er et slik økonomi meter, den pila som du ser, skal begynne å lyse gult ved giring,på det turtallet bilen går økonomisk... Var slik på Gti mk1 også, og noen Gti fra 85 hvis jeg ikke tar feil...

Funker det på Caraten? Har en sammenheng med kjørecomputeren...

 

Gleder meg til å se fremskritt, blir nok bra detta her, skabbsenk og saker må til...

Likte den blå du hadde/lagde...Stå på! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå endelig demontert bilen for lakkering. Det var overraskende lite rust. Som dere ser på bildene så var det litt oppe på frontvinduet og litt på begge frem dørene. Ellers var det strøkent, ikke værst for en 88 mod. Det er nok at den har gått i canada som gjør det. IMG_0020.jpg

IMG_0021.jpg

IMG_0022.jpg

Bilde12.jpg

Bilde11.jpg

Bilde9.jpg

Bilde8.jpg

Her er noen av interiøret. IMG_0017.jpg

IMG_0018.jpg

Her er et bilde av di orginale felgene som følgte med, har noen sett dem før og er den noen som har senter deksel til disse ? IMG_0019.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er et bilde av di orginale felgene som følgte med, har noen sett dem før og er den noen som har senter deksel til disse ? IMG_0019.jpg

 

Husker en del 16V-Golfer modellår før 1988 kjørte med slike da jeg var i ungdomsskolealder (og bilene var nye). En del Passat 35i hadde også slike. Har sett slike felger (både med og uten deksler) i bøtter og spann på Saggrenda Bilopphugging (Kongsberg), sist i sommer.

Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg endelig begynnt og snope litt deler, chrome ringer til speedometeret, ombyggnings sett til blå lys i speedometeret, 80\60 mm senkesett med dempere, hvite baklys i amerikansk utgave med markerings lys på siden, kinesiske dørhåndtak mk3 style, og chrome deksel til speilene med diode blinklys, og hvite markerings lys til skjermene foran. Tror det kan bli bra etter hvert. Bilder :

chromringer.jpg

Drhndtak.jpg

Sidemarkering.jpg

Senkesett.jpg

BlDioder.jpg

Baklykt.jpg

chromespeil.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Nå har jeg fått lykter og dioder til speedometeret, vil og så ha tak i bbs rs felger, har montert noen på min gamle jetta på photoshop. 8,5 x 15. Denne bilen er jo bare senket 60/40, og nå får jeg jo 80/60 så det blir litt tøffere på den nye jettaen.

JettaBBS.jpg

Bilde016.jpg

Bilde018.jpg

Vil også få lakkert bilen i denne fargen, grei farge på en jetta ??

farge.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår