Gå til innhold

Prosjekt Jetta Carat

Ranger emnet


jetta carat

Anbefalte innlegg

Jeg synes for all del du bør velge noe annet enn den grønnfargen, for hvis du velger en "sånn" farge blir det jo det eneste folk legger merke til ved bilen, og sånn vil man jo ikke (hvertfall ikke jeg) ha det. Det er jo helheten som teller :)

 

Denne fargen er jo litt snasen: http://www.kreativesjeler.net/~metz/bestofvw/mk2/slides/sascha.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 106
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Helt enig med Metz: Jeg ville helt klart gått for en mer diskret farge, for det er jo andre ting på bilen som gjør den unik enn en (skrikende) farge (og jeg ser jo tidligere i tråden din at du har en del snaddre detaljer, samt at du har et veldig unikt utgangspunkt). Fargen han foreslår er genial! Dette er forresten en Porschelakk (som jeg ikke husker navnet på i farta). Var ganske vanlig i Tyskland midt på 90-tallet på Scene-VW'er.

Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fant ett bilde til av den bilen i dagslys

0019.jpg

 

ein rød til

0006.jpg

 

men for gud skyld ikkje gjer detta

0069.jpg

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den jettaen var J....G rå, det var tøff med vinrød og chrome. Må nok vurdere den fargen ja. Det siste bilen på bilde der var jo FLOTT, NOT !!!!!! Der er gale at folk kan gjør slik med en så fin bil.

 

den farge er flott ja. hadde eg lakkert bilen min om igjen så hadde det blitt den fargen

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Har i dag vært og holdt på litt med bilen, tok ut frontvindu som forøvrig var limt fast og ikke med pakning, det var bare en tynn gummilist på utsiden så jeg måtte skjære limen får og få vinuet ut. Tok også ut bakvinduet for og se etter rust, og det var ingenting. Var litt overflate rust rundt frontvinduet. Tok av skjermene foran bare for og se om det var noe mystisk, men ingen ting rust der heller bare MASSE tecktyl. Så nå begynner det og nærme seg lakkering (ENDELIG). Noen som har bilde av en G60 skjerm ?? Jeg må kappe vekk en del i skjermen og lurte på hvor mye som er kappet vekk på en G60 orginalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har i dag vært og holdt på litt med bilen, tok ut frontvindu som forøvrig var limt fast og ikke med pakning, det var bare en tynn gummilist på utsiden så jeg måtte skjære limen får og få vinuet ut. Tok også ut bakvinduet for og se etter rust, og det var ingenting. Var litt overflate rust rundt frontvinduet. Tok av skjermene foran bare for og se om det var noe mystisk, men ingen ting rust der heller bare MASSE tecktyl. Så nå begynner det og nærme seg lakkering (ENDELIG). Noen som har bilde av en G60 skjerm ?? Jeg må kappe vekk en del i skjermen og lurte på hvor mye som er kappet vekk på en G60 orginalt.

G60 skjermene er det vel kappa bort ca 25 cm i topp. Du begynner da ved innerst på falsen på skjermen.

Some people see the glass as half empty, some peole see the glass as half full, I just wonder who the hell is drinking my beer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg fått dioder til speedometeret

 

Skal se om eg få lagt inn bilde av mitt speedometer med blått diodelys. Det er SKAMRÅTT i forhold. bare en liten stor modding som skal til, så har du det også.

 

Mitt speedo

 

Hva syns du?

Rallye G60 Soon to be 16vT

Rallye --> .:R32. Prosjekt.

Golf 2 VR6. Prosjekt.

 

Alt går an. Det umulige tar bare litt lenger tid.

 

Mannens oppgave her i livet er å fylle kvinnens tomrom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vært nede hos jettaen og skrudd litt, fikk tatt noen bilder av min bil ved siden av en jetta med orginale fjærer, målte bilen foran og bak og fant ut at bilen min var akkuratt 8 cm lavere fremme og bak en den andre. Så da stemmer det fint med 80 mm senkesett.

 

JettaerForan.jpg

JettaerBak.jpg

 

Tok også et bilde av fjærene, så at det bare var en av ringene som var i funksjon, di andre står bare ned på hverandre.

 

ATT00001.jpg

 

Mangler fortsatt 90 fanger foran og G60 hjulbueliste sett og det dekselet bak på bakluken som skiltet står inni. Noen som har ?????????

Har forresten bygget om mitt speedometer til blå dioder, det er tøft. må bare få tak i alle knappene inni bilen og med blå lys i, det er ikke så lett og få tak i siden jeg har 4x el.vindu, det er jo 7 knapper bare der. Så har vi jo varmetråder bak, og lysknappen, og varmeapparat panelet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har forresten bygget om mitt speedometer til blå dioder, det er tøft. må bare få tak i alle knappene inni bilen og med blå lys i, det er ikke så lett og få tak i siden jeg har 4x el.vindu, det er jo 7 knapper bare der. Så har vi jo varmetråder bak, og lysknappen, og varmeapparat panelet.

 

Kan du legge ut bilder av instrumentene?

Rallye G60 Soon to be 16vT

Rallye --> .:R32. Prosjekt.

Golf 2 VR6. Prosjekt.

 

Alt går an. Det umulige tar bare litt lenger tid.

 

Mannens oppgave her i livet er å fylle kvinnens tomrom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår