Gå til innhold

Prosjekt Jetta Carat

Ranger emnet


jetta carat

Anbefalte innlegg

  • Svar 106
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Egentilg ikke enda, jeg må få bilen i topp stand først så får vi se på motor, det er ikke så lett og få tak i noen annen motor som har cruise kontroll og air condition som går overens med jettaen sine ting. Vil ikke ta det vekk heller. Det er jo litt spesielt på en gammel Jetta.

En kompis av meg hadde en jetta med vr6 og ac og cruise kontroll, så det går jo det. Er bare litt jobb he he

Men det blir jo spennende det da. Hvilken farge har du tenkt på a?

Some people see the glass as half empty, some peole see the glass as half full, I just wonder who the hell is drinking my beer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Blir bra dette her......

Lurer litt på en liten spoiler av et slag jeg også, men jeg er ikke helt fan av den lille som du er ute etter. Syns mange spoilere blir seende litt rare ut på Jetta på grunn av at bagasjelokket skrår litt nedover. Ser meg litt rundt og ser om jeg ser noe pent. Mye rart der ute som kan brukes. ;)

 

Lykke til videre og forresten veldig kul farge du har valgt til bilen.

 

MVH

Thor!

1994 VW Golf 1,8 GL & 1998 VW Polo 1,4 6N

X 5 x Audi

X 4 x VW

X 2 x Ford

VACN Member

Lenke til kommentar
Del på andre sider

slik ser min vinge ut fra sida

 

vinge3.jpg

 

og slik ser den ut bakfra

 

nyhekk2.jpg

 

dette er ein vinge fra civic som er folrenga og heva litt. mao custom made and one of kind:):):)

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

flott vinga det der. bra du ikkje velger klestørker(alu vinge) eller barnesete vinge (cosworth vinge).

men skulle ikkje du ha dei kvite og røde baklyktana??

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke på denne bilen fordi at di røde og hvite har ikke markering på siden slik som disse har, jeg har jo orginalt det på denne bilen siden den er amerikansk og vil fortsette og ha det. Når jeg har vanlig lys på så lyser det der som ditt bremselys er i dag og mitt bremse lys er det som du har tåkelys. Jeg har ikke tåkelys orginalt.

sidemarkering.jpg

Baklykt1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

koffor ikkje velge ein "candy rød" farge???

har bilde av ein rød jetta på rommet mitt med chromma felger og håndtak som eg forguder.

skal prøve å finne eit bilde av den. og info

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår