Scandalnavia Skrevet Mars 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 Lyktene Koster Vel 2700 + Frakt Fra Eiker Motorshop..? Siter -1948 Harley Davidson Chopper -1987 Volkswagen Golf 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scandalnavia Skrevet Mars 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 sORRY, DOBBEL POST Siter -1948 Harley Davidson Chopper -1987 Volkswagen Golf 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jetta carat Skrevet Mars 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2005 Noen som vet hva dette er ? og hvordan det virker ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
silvergti Skrevet Mars 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2005 Den er et slik økonomi meter, den pila som du ser, skal begynne å lyse gult ved giring,på det turtallet bilen går økonomisk... Var slik på Gti mk1 også, og noen Gti fra 85 hvis jeg ikke tar feil... Funker det på Caraten? Har en sammenheng med kjørecomputeren... Gleder meg til å se fremskritt, blir nok bra detta her, skabbsenk og saker må til... Likte den blå du hadde/lagde...Stå på! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jetta carat Skrevet Mars 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 Nei, den virker ikke, og drivstoff forbruk måleren i kjørecomputeren sier at bilen bruker 2,5 liter per mil hele veien. Noen som vet hva som er galt ? Hvor måler bilen forbruket ? Føler i motoren ? Jeg har jo målt bilen og den bruker jo ikke det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jetta carat Skrevet Mars 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 Har nå endelig demontert bilen for lakkering. Det var overraskende lite rust. Som dere ser på bildene så var det litt oppe på frontvinduet og litt på begge frem dørene. Ellers var det strøkent, ikke værst for en 88 mod. Det er nok at den har gått i canada som gjør det. Her er noen av interiøret. Her er et bilde av di orginale felgene som følgte med, har noen sett dem før og er den noen som har senter deksel til disse ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meg Skrevet April 1, 2005 Rapporter Share Skrevet April 1, 2005 hvor mye skal du ha for de baklyktene da?? Siter Audi A6 tdi, just real diesel power;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet April 1, 2005 Rapporter Share Skrevet April 1, 2005 Her er et bilde av di orginale felgene som følgte med, har noen sett dem før og er den noen som har senter deksel til disse ? Husker en del 16V-Golfer modellår før 1988 kjørte med slike da jeg var i ungdomsskolealder (og bilene var nye). En del Passat 35i hadde også slike. Har sett slike felger (både med og uten deksler) i bøtter og spann på Saggrenda Bilopphugging (Kongsberg), sist i sommer. Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jetta carat Skrevet April 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2005 hvor mye skal du ha for de baklyktene da?? ???? Jeg har da ingen baklykter tilsalgs. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeez Skrevet April 2, 2005 Rapporter Share Skrevet April 2, 2005 Mjaaa.. er det samme som Passat hadde detta der da? Siter Volkswagen - Da weißt man, was man hat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jetta carat Skrevet April 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2005 Har i dag fått tak i 90 fanger bak til bilen, fikk den fra min lokale opphugger for 200 kr, ikke værst det. Er det forresten noen som har en orginal vinge til jetta liggende ? Den lille svarte gummi vingen ??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jetta carat Skrevet April 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2005 I dag har jeg endelig begynnt og snope litt deler, chrome ringer til speedometeret, ombyggnings sett til blå lys i speedometeret, 80\60 mm senkesett med dempere, hvite baklys i amerikansk utgave med markerings lys på siden, kinesiske dørhåndtak mk3 style, og chrome deksel til speilene med diode blinklys, og hvite markerings lys til skjermene foran. Tror det kan bli bra etter hvert. Bilder : Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jetta carat Skrevet April 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 9, 2005 Noen som vet om det er noen plass di selger VR6 leppe til 90 fanger eller må mann lage det selv ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet April 18, 2005 Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 d må man modde selv.. men d skal ikke være så mye jobb... Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jetta carat Skrevet April 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2005 Nå har jeg fått lykter og dioder til speedometeret, vil og så ha tak i bbs rs felger, har montert noen på min gamle jetta på photoshop. 8,5 x 15. Denne bilen er jo bare senket 60/40, og nå får jeg jo 80/60 så det blir litt tøffere på den nye jettaen. Vil også få lakkert bilen i denne fargen, grei farge på en jetta ?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg