Gå til innhold

Show your Rims!

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 335
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tar med deg dekk og felg opp i senga?

 

ja, må nesten det :D

 

neida.

 

ble vel bare løfta opp for bildet's skyld.

selv om det ikke ser sånn ut, så var hjulet faktisk nyvaska.

 

spørs om jeg ikke får koste på dem glassblåsing og pulverlakkering,

for jeg ble ikke særlig imponert over hvor mye møkk som satt igjen etter et par runder vask i badekaret.

'01 Alfa 147 2.0TS SS

'76 Ascona 16v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endlig litt krom her.. sombrero

 

Lexani...er desverre ikke mer enn 18" med 5 150 karats CZ stones (diamant etterligning)....men gelder meg som en unge til å få dem på bilen

Hva slags bil?

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, det sier jeg og, mange som tar bilder av alt oppe i sengen!! neste vi får se e vel en bil som ligger der i deler elle noe!!

 

Folk må jo bare ta etter kongen.. Jeg får prøve å starte en ny trend da, siden dere ikke liker at det blir tatt bilder av delene i senga :)

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endlig litt krom her.. sombrero

 

Lexani...er desverre ikke mer enn 18" med 5 150 karats CZ stones (diamant etterligning)....men gelder meg som en unge til å få dem på bilen

 

 

Haha, neimen, var det ikke en viss person som driver en viss stylingssjappe som mente at 18" var en pysete størrelse? ;) Hehehe :) If you got 18", you ain't blingin' right =p Må få på 20"s en dag du da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, neimen, var det ikke en viss person som driver en viss stylingssjappe som mente at 18" var en pysete størrelse? ;) Hehehe :) If you got 18", you ain't blingin' right =p Må få på 20"s en dag du da :)

 

 

Klar over det...hadde veldig lyst på 20" men siden det er til bruksbilen har jeg ikke råd til å bygge om hjulbuer o.s.v...og felgene..hehe.... Vi får heller sette på noe 20" på en av utstillingsbilene....

:pimp EYE CANDY :pimp

 

:titties: RACING :titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår