Gå til innhold

Show your Rims!

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Hvor mye koster disse felgene nye? Har akkurat slike vi også, men jeg finner ikke no pris på de....

 

Hafnor som er "offisiell" leverandør av OZ i Norge har veiledende/villedende pris på kr 7150,- + mva pr felg...

 

Hør med Sharif, det var han som importerte de for meg, ble litt billigere da. ;)

Vennlig hilsen RK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 335
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe... Dette er mine.. Jeg har samme type på sommer og vinter

 

 

 

Jeg håper dere får opp bildene da de er linket fra foto.vg.no

 

 

feteste rimsa i hele jungelen det der !

ta vekk senterkoppen så blir de enda fetere ! :D

Har selv de felgene der på vintern;)

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sommer OG vinter... Vinterfelga er orginal, som jeg fikk med til bilen... Vinterfelga hadde jeg liggende når jeg kjøpte bilen...

p3200010.jpg

 

Grunnen til at bilen er så skjev er krateret som jeg parkerte oppi... doh

 

Bor du i et østblokk land eller?? hehehe ser nesten slik ut på bildet;)

Never drive faster than your guardian angel can fly.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Geir må nok skuffe deg der, de heter ikke Superleggera men OZ NOVA 1 (sitter med katalogen med de felgene i foran meg... gammel oz katalog...)

*-1984 BMW 318i 2-dørs vinterbil/prosjekt?

x-1990 BMW 316i 4-dørs E30 R.I.P.

x-1997 Peugeot 106 Rally

x-1991 Toyota MR2 GTi 2.0 16V

x-1993 Honda Civic Coupe Si US-Spec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Geir må nok skuffe deg der, de heter ikke Superleggera men OZ NOVA 1 (sitter med katalogen med de felgene i foran meg... gammel oz katalog...)

Trodde det var Nova jeg og ja, men orket ikke se etter men da er det jo fint at du gjorde det :) Gikk vel ut av produksjon for 3-4 år siden tror jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår