Gå til innhold

syyyk golf:)

Ranger emnet


tplassen

Anbefalte innlegg

Ikke den spygrønne eneren jeg snakker om.

Denne er mørk grønn metallic. Viss du ser Redline filmen som kom ut i fjor så skjønner du. Der er det quattro og femmer turbo som står for gøyen.

dub-sport siden er nede for øyeblikket, men står om alle bilene der.

Står også om den i Max Power April 2003...

Den er ikke så pen, men den er skikkelig rå :D

 

0-100 på 3.5 sek

420 hk (445 med lystgass)

 

engines_145.jpg

engine_072.jpg

engines_099.jpg

Golf1_750.jpg

Golf1_749.jpg

Golf1_689.jpg

Golf1_690.jpg

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

RÅ bil.. :D :D

 

 

men tror det er en i england og som har mer enn denna.. 1r med 600 gamp eller no.. husker ikke helt, lenge siden jeg så den redline filmen

 

Mener å ha hørt 600 gamp jeg og! Men etter hva jeg husker så var det cossie motor og drivverk..?

Biler:

 

-Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En grønn einser ?

I såfall så er det audi 5er og 4hjulstrekk..Quattro ?

 

Se bort i fra det jeg skrev..

Leste ikke hele posten :D

 

Det var den jeg tenkte på ja! Vet ikke hvorfor jeg tenkte cossie... Mener å ha hørt det i den Redline videoen...

 

Men tenk å få skilter på den bilen i Norge da! HAHAHA!!!

Biler:

 

-Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En grønn einser ?

I såfall så er det audi 5er og 4hjulstrekk..Quattro ?

 

Se bort i fra det jeg skrev..

Leste ikke hele posten :D

 

 

tror det var s2 motor el no sånt.. husker ikke helt, hvertfall quattro. :D

 

går som et helvete, mener at den gynger som et helvete når den girer og :D

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godkjent i et Eu-land = godkjent i norge. :)

 

Sorry, men den påstanden tror eg du kan tørke temmelig hardt med der bak... hehe. Er LANGT i fra alt som ruller og er godkjent i Tyskland, England og andre EU land som blir godtatt hos det norske biltilsyn.

Hadde du stått hos de med en slik bil og alle TUV papirer i orden så hadde de gått rett på bakrommet og laget en ny lov som gjorde det umulig å få den godkjent.

 

Er desverre slik at det er norske lover fortsatt som overkjører Eu regler og Tuv standard...

-01 Audi RS4

-86 Urquattro 20V Turbo

-92 S4/S6 Sedan

-86 GT Coupe

-86 Scirocco GTX 16v Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. hva med en rammebygd enseters energolf på 720 kilo og ufattelige 800hk i en 16V KR motor??:):) (riktig nok var de 200 siste hk "compliments of NOS")

 

Eller: Golf 3 ombygd til caddy med VR6 motor og 3 gange audi A4 turbo!

(dessverre noe så dumt som framhjulstrekk da men....)

Eller: 400 hk toer golf med 2XVR6 motor. (før kompressorkonvertering!!!)

 

Leser en DEL tyske golf blader...hehehe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, men den påstanden tror eg du kan tørke temmelig hardt med der bak... hehe. Er LANGT i fra alt som ruller og er godkjent i Tyskland, England og andre EU land som blir godtatt hos det norske biltilsyn.

Hadde du stått hos de med en slik bil og alle TUV papirer i orden så hadde de gått rett på bakrommet og laget en ny lov som gjorde det umulig å få den godkjent.

 

Er desverre slik at det er norske lover fortsatt som overkjører Eu regler og Tuv standard...

Får prøve å følge med før du "rakker" ned på andre.

Søk litt på forumet, og du finner ut at Speedwell har helt rett!!!

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får prøve å følge med før du "rakker" ned på andre.

Søk litt på forumet, og du finner ut at Speedwell har helt rett!!!

 

 

Er ikke meningen å rakke ned på andre, men virkeligheten er desverre en annen enn mange vil ha det til ang godkjenning her i landet.

I teorien skal alt som er TUV godkjent gjelde innenfor vårt lands grenser også, om det ikke er så reiser vi til tyskland og godkjenner det. Men praksis er en annen og det er ikke diskuterbart, du får ikke godkjent ALT hos biltilsynet.

Mye rart har derimot blitt godkjent, men reglene forandrer seg stadig og de overkjører alt som har med Tuv godkjenning å gjøre. Så veien er lang og tung idag for å få noe til. Se bare idag hvor vanskelig det er å få godkjent MK1 med 16v motor i forhold til før, dette er en relativt enkel og basic ombygging, men for noen år siden ble det helt stopp for dette. Idag går det om du krangler lenge nok og snakker med de rette folka...

-01 Audi RS4

-86 Urquattro 20V Turbo

-92 S4/S6 Sedan

-86 GT Coupe

-86 Scirocco GTX 16v Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår