Gå til innhold

Hva har dere under panseret?

Ranger emnet


TiNy

Anbefalte innlegg

  • Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by le0n

Og enda en post fra meg..

Ville bare si sorry. Så ikke at denne sto på Golf avd. så volvo har ikke noe og gjøre her :(

 

Edit knappen er fin...

Slipper å lage 2 nye poster istede for å bare legge til i første... eller slette ;) (Bare et tips, sier ikke at du må gjøre noe med det :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da er også denne tråden fullstendig ødelagt. Jeg synes det er fasinerende å se hvordan folk "plutselig" oppdager i hvilket forum de poster for så å bare poste videre om ting som ikke har noe her å gjøre. For å gjøre vondt verre så klarer enkelte å vri den ENDA mer ut av topic .... er det mulig ??

 

Vel til sakens kjerne. Jeg har hatt ett par Golf motorer nå. Ingen av de har blitt trimmet med unntak av ett kon-filter, hvilket i seg selv ikke akkurat ga 1000Hk ;) Men, det jeg har oppdaget er at bilen går ganske mye bedre når jeg har fyllt 98 blyfri og stillt tenningen på "feelingen". Det som er mest merkbart er gassrespons, den blir vesentlig mye morsommere å kjøre. Noen revolusjon er det ikke, men i det minste noe.

Instant maniac - just add wheels!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Originally posted by VS&T

sjekk IC'n forresten :)

Det er vel en VW LT / Mercedes Sprinter intercooler hvis jeg ikke ser feil. Jeg har sett på den muligheten også, men har hørt den ikke tåler mye trykk pga svake plast endelokk. Og egner seg dårlig for litt effekt siden den er meget meget tynn (dyp) Det vel kun en register gjennomføring ut i fra det jeg har forstått.

 

Det er iallefall fint at noen kan prøve ut den før jeg eventuelt bestemmer meg for overladning :) .

"mk1classic"

'83 Golf GTI Rabbit

'83 Golf GTI "Prosjekt"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by VS&T

Uhm, ok, får vel gjette da, ca 210 hk / 240 nm ?!?

Kan vel ikke være langt unna, sjekk IC'n forresten :)

 

Hey! det der ligner veldig på den IC'n jeg har til mitt lille turbo prosjekt ;) Din IC så litt rettere enn den jeg fikk tak i på vraker'n.

Er det en MB Sprinter intercooler??

"I'm so smart I'm practically retarded"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår