le0n Skrevet Februar 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2003 Jobber 4-6 timers dager jeg med masse fri og 98 kr timen.. Ikke mye og bli rik av nei.. Søker på nye jobber nå =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet Februar 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2003 Og enda en post fra meg.. Ville bare si sorry. Så ikke at denne sto på Golf avd. så volvo har ikke noe og gjøre her :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Februar 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2003 Originally posted by le0n Og enda en post fra meg.. Ville bare si sorry. Så ikke at denne sto på Golf avd. så volvo har ikke noe og gjøre her :( Edit knappen er fin... Slipper å lage 2 nye poster istede for å bare legge til i første... eller slette ;) (Bare et tips, sier ikke at du må gjøre noe med det :) ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gringo Skrevet Februar 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2003 Ja, da er også denne tråden fullstendig ødelagt. Jeg synes det er fasinerende å se hvordan folk "plutselig" oppdager i hvilket forum de poster for så å bare poste videre om ting som ikke har noe her å gjøre. For å gjøre vondt verre så klarer enkelte å vri den ENDA mer ut av topic .... er det mulig ?? Vel til sakens kjerne. Jeg har hatt ett par Golf motorer nå. Ingen av de har blitt trimmet med unntak av ett kon-filter, hvilket i seg selv ikke akkurat ga 1000Hk ;) Men, det jeg har oppdaget er at bilen går ganske mye bedre når jeg har fyllt 98 blyfri og stillt tenningen på "feelingen". Det som er mest merkbart er gassrespons, den blir vesentlig mye morsommere å kjøre. Noen revolusjon er det ikke, men i det minste noe. Siter Instant maniac - just add wheels! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
keirn Skrevet Mars 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2003 Uhm, ok, får vel gjette da, ca 210 hk / 240 nm ?!? Kan vel ikke være langt unna, sjekk IC'n forresten :) Siter VW og Dodge, en tynn röd linje :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mk1classic Skrevet Mars 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2003 Originally posted by VS&T sjekk IC'n forresten :) Det er vel en VW LT / Mercedes Sprinter intercooler hvis jeg ikke ser feil. Jeg har sett på den muligheten også, men har hørt den ikke tåler mye trykk pga svake plast endelokk. Og egner seg dårlig for litt effekt siden den er meget meget tynn (dyp) Det vel kun en register gjennomføring ut i fra det jeg har forstått. Det er iallefall fint at noen kan prøve ut den før jeg eventuelt bestemmer meg for overladning :) . Siter "mk1classic" '83 Golf GTI Rabbit '83 Golf GTI "Prosjekt" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Insolved Skrevet Mars 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2003 Avskilta 1'ern min her om dagen jeg.. Og den skrotes i dag.. 76 mod LS.. Gul som sola.. er vel 75hk og rundt 80 NM et sted i den.. Go' bil, men klarte seg ikke med SHIT i tanken ;D Siter 1997 Volvo S70 2.0LT x - 1997 Volvo S70 2.0S --- 1997 Daf XF480 (nå med 550 hk) :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Mars 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2003 Originally posted by VS&T Uhm, ok, får vel gjette da, ca 210 hk / 240 nm ?!? Kan vel ikke være langt unna, sjekk IC'n forresten :) Hey! det der ligner veldig på den IC'n jeg har til mitt lille turbo prosjekt ;) Din IC så litt rettere enn den jeg fikk tak i på vraker'n. Er det en MB Sprinter intercooler?? Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg