Gå til innhold

Probe GT: 1gen. - garrett GT30 EU Godkjent, på veien og ruller ;)

Ranger emnet


Probe GT

Anbefalte innlegg

  • Svar 1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Der traff du prikken over i'en, Tragisk og måtte si det, de fleste opel eiere er sauer huer. men men se hvordan mercedesene ruster nå også. alle biler ruster engang, men men proben har hold seg veldig bra, ikke en rustflekk, det kan vøre digg tenker jeg meg :)

 

Må huske opel har dette " ruste " greien fra de gamle oplene, de nye ruster jo ikke mye, nye astra ligger jo på topp i ny statestikk sammen med vectra :) Synd opel ikke klarer og lage noe med bakhjuls trekk lengre bare :(

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mhm... Men dem skal tjene penger på og selge nye biler også, er vel litt det, det går i og... Var jo nede på Ford og prata med han der nede som holder på med deler osv. Og han sa jo noe om hvorfor delen bare forsvinner... Værtfall i land som USA som bilene ikke koster noen ting iforhold til her er at dem bare kjøper nytt og det var nytt ifjor er gammelt i år og dem konsentrer seg ikke mer på å levere deler til eldre modeller for det er jo bare for dem og dumpe og kjøpe nytt....

 

sum-g4904_cp.jpg

Maximum Fan CFM: 2,010 cfm

Fan Quantity: Single

Fan Diameter (in): 16.000 in.

Height (in): 15.688 in.

Width (in): 16.625 in.

Thickness (in): 4.000 in.

Number of Blades: 10 blades

Maximum Fan RPM: 2,270 rpm

Blade Material: Plastic

Blade Color: Black

Shroud Color: Black

Shroud Material: Plastic

Amp Draw: 13.20 amps

Quantity: Sold individually.

Notes: This is a reversible fan that can be used as a pusher or a puller.

 

16" x 2 hadde kanskje ikke vært dumt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Langerudhjemmet, hvor er det?

 

Tøft at du la merke til meg, har bare vært ute å luftet bilen et par ganger di siste dagene det har vært fint vær nemlig!

 

Nå står den trygt og godt parkert i stallen sin, mens det lyner og tordner!

 

Så den først parkert i Enebakkveien i Oslo,ved Langerud sykehjem eller hva det heter. Også så jeg den Mandag morgen også det i Enebakkveien. :) Må være din jeg har sett

GTti

244Rat 1975

FUNKSJON FØR FORM

Daihatsu Modifiers Scandinavia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår