Gå til innhold

Probe GT: 1gen. - garrett GT30 EU Godkjent, på veien og ruller ;)

Ranger emnet


Probe GT

Anbefalte innlegg

Fikk telefon idag at dekkene kommer imorgen !! Før opprinnelig tid, det er jo kjempe knall:) Leveres rett på dør bror, mellom 12-16 hvis du er hjemme....

 

 

Å til fjotten som skrev innlegg tidliggere, spurte jeg om din mening? neppe... Få deg litt mer kunnskap om verden før du uttaler deg. Og flytt gjerne fra Norge for min del...

 

 

MEN håper du liker tråden siden du valgte å skrive et nokså merklig innlegg uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fikk telefon idag at dekkene kommer imorgen !! Før opprinnelig tid, det er jo kjempe knall:) Leveres rett på dør bror, mellom 12-16 hvis du er hjemme....

 

 

Å til fjotten som skrev innlegg tidliggere, spurte jeg om din mening? neppe... Få deg litt mer kunnskap om verden før du uttaler deg. Og flytt gjerne fra Norge for min del...

 

 

MEN håper du liker tråden siden du valgte å skrive et nokså merklig innlegg uansett.

 

JAda er hjemme, hva synes du om felga? trenger litt pussejobb, har såvidt begynnte og slipe de og sparkle den ene.

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag kom vi hjem fra Brgen.. VROOOM PFSSSH sier det! Fy faen å artig det er med turbo! Første gang jeg kjører turbo bil og fått testa den ut..!!

Den 200sx'en sparker godt ifra seg gitt!

Nå skal jeg kjøpe meg turbobil vettu.. pappa ville låne meg penger ;D så nå får du hjelpe meg med å finne en turbobil til MAKS 150k.. Og nei, jeg tuller ikke.. feilhjulstrekk og non-turbo er ikke kuli for meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte litt mere slik! :) http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=13320082&sid=xz10cbaMl2KR322249&WT.svl=Bilde

Men var visst litt rust i den ene kanalen og liten bulk bak..

 

Skal ikke avbestille dem nei.. Kan ikke selge biln slik som den er ;) knirker og den bråker.. så det må fikses først ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal gjøre det.. Men er så treig av meg!

Men hva trenger jeg av deler a Henry? Er feil dim på lyddempern i forhold til resten av eksosen. dessuten skulle vi ha festet hele eksosen. Skrangler vettu..

 

Bruk hammer til det passer :tannløs:

 

Er vel sånne overganger på biltema du kan bruke. Eller så går det ann å kutte litt på langs, for så å bøye og sveise sammen igjen.

Project: "FrostBite" by GSS Motorsports

- 2007 Focus

- 1995 Mustang cab

- 1994 Mustang coupe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruk hammer til det passer :tannløs:

 

Er vel sånne overganger på biltema du kan bruke. Eller så går det ann å kutte litt på langs, for så å bøye og sveise sammen igjen.

 

Jepp, vi finner vel på noe lurt! ;D Sender du med nr ditt på PM så jeg får ringt deg om ikke så lenge!? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår