Gå til innhold

Probe GT: 1gen. - garrett GT30 EU Godkjent, på veien og ruller ;)

Ranger emnet


Probe GT

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
  • Svar 1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Blir nesten nødt til det siden jeg har deler til deg og Probe95 liggene her. :happyhappy:

 

Dere får si ifra når det blir street meet da! :) Så skal dere få høre HØY eksos :( Dotter i øra enda etter å kjøre den bilen! =(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere får si ifra når det blir street meet da! :) Så skal dere få høre HØY eksos :( Dotter i øra enda etter å kjøre den bilen! =(

 

Kom deg til helvete hjem igjen fra militæret a! Vi må skru når du kjem heimat! :)

Fett at du har fått den belte-motoren!

 

Hehe, skjønner du er ivrig å skru! hehe.. kommer straks vettu, faktisk med 2 fungerende bein denne gangen :P

 

Fords sommertreff på rudskogen 9 August 2008 :ratatatat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere får si ifra når det blir street meet da! :) Så skal dere få høre HØY eksos :( Dotter i øra enda etter å kjøre den bilen! =(

 

hehehe din?? jeg har fått klager jeg av hele "gata" pga bilen min bråker... og for litt sia kom det en gestapo kar løpende etter meg som mente jeg hadde kjørt så jævlig fort ned veien her :P herregud.. er nok pensjonister her iallefall

-Ford Sierra 2,8i drifter

-Ford Sierra 2,0 prosjekt

-Ford Scorpio 2,9i bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Delene på vei fra USA er PCV ventilen og slave sylinderen til clutch gaffelen, eksos manifolden ble backordret 2ganger så jeg valgte å avbestille. Litt kjedlig, men det ordner seg på en eller annen måte!

 

Bilde av senken med eibach i sommer i en eller annen liten fransk by.... ganske tung bagasje men;) hehe

DSC03010-1.jpg

 

skal se om jeg finner et etter bilde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe din?? jeg har fått klager jeg av hele "gata" pga bilen min bråker... og for litt sia kom det en gestapo kar løpende etter meg som mente jeg hadde kjørt så jævlig fort ned veien her :P herregud.. er nok pensjonister her iallefall

 

Haha, nok av pensjonister ja! :P

Er en nazi-mann som bor nederst i sagabakken. Han har blitt ganske forbanna på meg en del ganger. Så visnings skilt på huset hans igår, så han skal flytte.. Så det er åleit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår