CrZy_T Skrevet Mars 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 5 Linjer, kun liten tekst og ikke bold. Hele signaturen kunne kanskje vært satt i italic for å vise enda bedre at det er en signatur. Eller så kan jeg anbefale : Kontrollpanel -> Endre Valgmuligheter og fjerne haken ved Vis Signaturer. Forumet uten avatarer og signaturer er så sinnsykt digg. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 Det kan også være nyttig at noen har sine eksbiler i signaturen. F.eks hvis du ser en som har hatt en e30 325 og du lurer på noe om denne bilen. Men ikke hvis karen har hatt 16 stk av samme bilen :P Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet Mars 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 5 Linjer, kun liten tekst og ikke bold. Hele signaturen kunne kanskje vært satt i italic for å vise enda bedre at det er en signatur. signaturen hadde gjort seg i en annen skrift.......å en annen størrelse...type mindre.....sånn som det var på den forrige designen på forumet....kanskje med en ramme..... Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mfafa Skrevet Mars 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2005 Enig i at skriftstørrelsen default burde være mindre enn teksten i innleggene. Jeg for min del har manuelt gjort teksten mindre :peace: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet Mars 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2005 Signaturen burde vises i en egen ramme med annen farge, akkurat sånn som det var før. Jeg blir litt sliten av å lese det i nåværende form, og når folk med lange signaturer legger inn innlegg, blir det mere svada enn info i tråden... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommeliten Skrevet Mars 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 Synes signaturen skulle kommet i mindre skrift av seg selv,så kan man heller lage den større selv om man må... Og så kunne den gjerne vær rammet inn el no annet som gjorde at den skilte seg litt mer ut.. mer gråaktig farge kanskje? Siter Skal det være, så skal det være! 2000 Audi A6 1.9 TDI 2002 Chevrolet Tahoe LT 1994 Ford Mondeo 2,0 GLX 1990 VW Passat GT STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Mars 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2005 jeg har fikset min, på oppfordring.. var vel 27 linjer eller noe før kan jeg tenke meg, for hadde 22-23 biler der :D må være enig i att det var litt whore, så har fikset det, og trives med det :p Til dere andre horer, fiks deres også da, er ikke så stress Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet Mars 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2005 Mindre skrift i signaturen var ikke dumt. Men at det ikke er lov med x biler støtter jeg ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Mars 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 Jeg tror jeg har en god løsning her, for de som bare mååååå ha med alle biler de har eid hele livet. Sette opp bilene etter struktur (2) istedenfor struktur (1). Se under; (1) o Subaru Impreza WRX x Golf 4 1.9 TDi x Golf 2 GTi x Volvo 240 (2) o Subaru Impreza WRX | x Golf 4 1.9 TDi | x Golf 2 GTi | x Volvo 240 Mye irritasjon og linjer spart :) Eller er jeg på bærtur nå? Kan jo bare sette dette som sticky et par-måneders periode for så og legge dette inn i Fet skrift i retningslinjene ved registrering. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet Mars 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 Synes signaturen skulle kommet i mindre skrift av seg selv,så kan man heller lage den større selv om man må... Og så kunne den gjerne vær rammet inn el no annet som gjorde at den skilte seg litt mer ut.. mer gråaktig farge kanskje? Man kan jo sette selve signaturen inni en quote Da blir den slik som min. Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest //TCCW Skrevet Mars 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 flisespikkere! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet Mars 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 Man kan jo sette selve signaturen inni en Da blir den slik som min. Sette i en Quote? Hvorfor ikke bare bruke størrelse 1? på signaturen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Mars 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 Som nevnt tidligere, prøv å surf forumet uten signaturer. Tviler på at dere kommer til å sette de på igjen. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Mars 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2005 Som nevnt tidligere, prøv å surf forumet uten signaturer. Tviler på at dere kommer til å sette de på igjen. Satan, sannhet uten modifikasjoner dette her ass :D Anbefales på det mektigste, følte at layouten ble mye bedre nå :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Mars 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2005 Satan, sannhet uten modifikasjoner dette her ass :D Anbefales på det mektigste, følte at layouten ble mye bedre nå :) jepp, hvis man absolutt må se signaturen til en person er det bare å gå inn på profilen hans. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg