Gå til innhold

Altfor lange signaturer

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Hadde det vært mulig å begrense linjeantall i signatur?

 

Tenkte det ville være et godt forslag da jeg blir litt til tider når jeg leser tråder hvor 80% av innholdet er hvilke biler brukerne tidligere har hatt. Noen av dem har så stort behov for å fortelle at de har hatt ørten gamle kjedelige vanlige biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Burde det ikke inføres regler på dette som kanskje nevnes i retningslinjer for forumet.. trodde dette var normer som var utbredt blant de fleste norske forum, å ha en diskre signatur som ikke er 20x lengre enn posten :P

 

 

burde være noe med at den kan være max 5 til 10 linjer, liten skrift.. inneholde kun det nødvendigste! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Max 4 linjer syns jeg burde holdet. Mer en nok plass til å lire av seg nåværende bil pluss en link til en side med mer info om de vil. Dessuten kan folk lese profilen til hverandre om de har spesielle interesser.

1998 VW Passat 1.8T Tiptronic

X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enkelt å overholde hvis den regelen blir innført og forummedlemene påtar seg litt gestapomentalitet og angir de som har for stor signatur. Regner med de fleste rydder opp i dette når de får beskjed fra admins.

1998 VW Passat 1.8T Tiptronic

X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Mener det ser teit ut å ha alle x-biler i signaturen, etc...

 

Men å kjeppjage de som har det blir bare dumt. Hvis de ønsker å ha det så versågod.

 

Den dagen Jeg synes dette er ett problem for Meg, så stikker jeg innom kontrollpanelet mitt, og velger bort "vis signatur". Problem løst !

Er dette en mulig løsning for dere som ikke liker lange signaturer?

 

mvh

Reciprocating engines are OUT !

 

http://www.mazdafun.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Det blir for dumt at vi med litt nettvett må deaktivere signaturer for å slippe unna de upassende signaturene til noen brukere. Det er tross alt en del signaturer som er informative/nyttige/morsomme som vi da må gå glipp av bare pga. manglende reglement for signaturer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

burde være regler ja......5-8 linjer er passe.......men bare lurer.....synes dere min sign. er for lang?

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår