Gå til innhold

Henta meg Golf i dag

Ranger emnet


Laaars

Anbefalte innlegg

  • Svar 256
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Før jeg kjøpte speilene fikk jeg vite at Scirocco speil ikke passet på Golf pga. vinkelen på dør-toppen. Men jeg sammenlignet litt og fant ut at, joda, det skulle gå :)

 

Og det gjorde det...

DSC03567.jpg

 

DSC03569.jpg

 

Ser ikke så lekkert ut med møkkete bil og møkkete speil men... de passa iallfall. :)

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til den står ferdig ja, ja... det kan jo ta sin tid.

Men den dagen skal jeg være så sinnsykt glad... :D Gleder meg til å vri om nøkkelen for første gang og ta den med ut på veien. :D

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om han har til høyresiden nei. Du får høre med han (Så du var på VW2YOU) :)

 

Ellers går det smått med bilen. Sliter med litt kraftig forkjølelse, men begynner å bli bedre nå, så det blir vel en tur ut i dag.

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om han har til høyresiden nei. Du får høre med han (Så du var på VW2YOU) :)

 

Ellers går det smått med bilen. Sliter med litt kraftig forkjølelse, men begynner å bli bedre nå, så det blir vel en tur ut i dag.

 

huff ja, denne forkjølelsen var tøffe greier, har vært snørrete i 3 uker nå jeg:(

 

Vi må møtes en gang med einserne våre, ha et lite vag treff ;)

Amazon 65-strøken bil

amazon 67-prosjekt

Volvo 245 85-Bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, forkjølelse er kjipe greier... orka ikke jobbe noe som helst med bilen da nei. Fikk gjort litt i dag da, fjerna kalippere og bremserør/slanger osv. Pluss at jeg fortsatte å rense litt innvendig :)

Skal plukke av så mye som mulig før jeg frakter den til litt sandblåsing, sveis og lakkering av motorrom og innvendig.

Skal gjøre alt dette selv, men ikke her den står nå. Litt dårlig plass. :)

 

VAG-treff må til når Golfen er ferdig! Asker/Bærum-treff :D

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 months later...

Hehe, har jobba mye med den siden sist oppdatering. Men ingen frem gang enda. ;)

Har fjerna ALT av karroserkit på bilen. Kappa vekk alt (det lille) av rust, klar for å sveises inn. Gjort rent i innerskjermer ++

Eneste som gjenstår er å fjerne all gammel tectyl og sånt under bilen.

 

Så til neste uke flytter jeg den til et nytt sted der jeg kan sveise og stå i. :)

Bilder kommer i morgen, eller noe...

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår