Gå til innhold

Henta meg Golf i dag

Ranger emnet


Laaars

Anbefalte innlegg

  • Svar 256
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg tror målet er nådd nå... har fått fjerna alt karroserikit på bilen (Iallfall som er synelig). :D :D

Jeg er glad jeg begynte på dette, da det skjulte seg litt rust under her.

Så da kan jeg begynne å sveise den lille rusten som er, også begynne på de morsomme tingene :) Litt customizing.

 

I tillegg til å fjerne de siste restene av karroserikit grunnet jeg også innerskjermene og alt bart metall. Vi er tross alt i en kald og fuktig årstid :)

Det blir fjernet igjen til våren da, men i mellomtiden skal jeg vel skru av understellet og jobbe litt under bilen, fjerne tectyl osv. Og da er det greit at det ikke ruster :)

 

DSC00177.jpg

 

DSC00179.jpg

 

DSC00180.jpg

 

DSC00178.jpg

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Takk for det :)

Vi får se hvor mye som skjer i løpet av vinteren. Planer om å kjøpe en eldre Golf ble noe utsatt pga. pengemangel. Trenger bakplata sårt.

Skal få flytta den til et sted der jeg kan sveise og herje. Så blir rusta tatt, bakplate med smale lykter blir sveiset inn og det blir ekstrem cleaning av motorrom (Blir kanskje seinere da, kan jo ikke gjøre alt på en gang ;)).

 

Ellers er langtidsplanene å spare penger å reise til Tyskland i sommer og hente ressursbil som jeg plukker motor og ledningsnett fra (Foreløpig hemmelig). Ikke fordi det nødvendigvis er så billigere i Tyskland, men fordi det finnes altfor få av de i Norge.

 

Men oppdateringer kommer jo.

Skal få lagd en karroserivippe til våren så jeg får fjerna all dritten under, lakka med Arcanol og i bilens farge igjen. Tectyl blir det ikke, da det ikke er pent nok :P Neida, men det blir mest show så.

 

I tillegg har jeg Suzukien som krever litt tid nå for å bli EU godkjent. Må bytte bremserør bak og venstre, bakre foring i fjæra forran. Så blir den godkjent uten noen feil :thumb

Men det blir jo kun bruksbilen så... morro bil iallfall :)

 

Heva noen cm. og stiva fjærer. Kommer seg godt fram, men skulle hatt noen bedre dekk. Men jeg bryr meg ikke. Er Einseren som står i førsterekke. Den blir jo stikk motsatt av Suzukien :P Gleder meg vilt...

suzuki.jpg

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kult at du fortsatt skal ha de små baklyktene. Du kan jo også sjekke om du kan finne en bakplate til en cab da? bare for å ta lyktebrønnen og få sveiset inn. "Kryr" jo av gamle einsere i sverige og, så du slipper å dra helt til tyskland.

 

Godt nytt år til deg og einsern forresten, vi sees på treff til sommern ;)

Amazon 65-strøken bil

amazon 67-prosjekt

Volvo 245 85-Bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nyttår ja ;)

Det var kanskje ikke så dum idè det der med cab bakplata. Skal se an det... :)

 

PS: Er ikke einser jeg skal hente i Tyskland. Er VW riktignok men... den som lever får se ;)

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår