Gå til innhold

Henta meg Golf i dag

Ranger emnet


Laaars

Anbefalte innlegg

Hadde vært kult det. Må bare flytta den og se på mulighetene for å jobbe med den der. Den skulle jo egentlig bare stå til lagring over vinteren :)

 

Her kommer litt bilder. Er ikke så mye som syns på bildene da, iogmed at jeg lakker over der jeg fjerner karroserkit og sånt. Men men...

Er heller ikke helt ferdig med å fjerne alt drittet i motorrommet. Ser også at jeg har begynt å fjerne vannkassa...

 

DSC00131.jpg

 

DSC00134.jpg

 

DSC00132.jpg

 

DSC00133.jpg

 

DSC00135.jpg

 

DSC00136.jpg

 

DSC00137.jpg

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 256
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe, den er blå ja! :D

Er faktisk ganske lite rust. Er det som syns på bildene bare, langs kanten på gulvet. Pluss litt midt på gulvet. Men det er ingen sak :)

 

Vil bare ha den ferdig snart :P

Men skal lage meg karroserivippe og rense den helt under også... få bort all dritten.

Så lakke over med Arcanol (~3 strøk) og lakke den over i bilens farge (Bilens KOMMENDE farge ;))

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, den er blå ja! :D

Er faktisk ganske lite rust. Er det som syns på bildene bare, langs kanten på gulvet. Pluss litt midt på gulvet. Men det er ingen sak :)

 

Vil bare ha den ferdig snart :P

Men skal lage meg karroserivippe og rense den helt under også... få bort all dritten.

Så lakke over med Arcanol (~3 strøk) og lakke den over i bilens farge (Bilens KOMMENDE farge ;))

Tenkte litt på sånn Arcanol jeg også, men jeg går over med brunox og så rusthemmende grunning.

 

Lurer på å vippe bilen over jeg også, men jeg har nesten ikke karroserikitt/tectyl igjen under... Alt er borte :P

 

Hvilken farge skal du ha?Eller er det en hemmelighet?

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at jeg bruker Arcanol er fordi den er litt elastisk. Spesielt når du får på 3 - 4 strøk.

Derfor lakker jeg rett over... og ingen tectyl. :) Cleant :thumb

 

Farge ja... det får vi jo se på!! ;) hehe

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at jeg bruker Arcanol er fordi den er litt elastisk. Spesielt når du får på 3 - 4 strøk.

Derfor lakker jeg rett over... og ingen tectyl. :) Cleant :thumb

 

Farge ja... det får vi jo se på!! ;) hehe

Smart... Hva har du pussa med forresten?

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På tide med enda fler updates??? :P

Er ferdig med å rense begge innerskjermene... og det tar TID, så jeg føler at det er god nok update ;)

Mer spennende updates kommer nok snart.

 

Og hvis bilen skal bli ferdig til sommeren tror jeg at noen må donere litt penger! :D

Vi sier den skal være ferdig til VW-Audi treffet Juni 2007.

Skal ikke se bort i fra at det blir et Boble-prosjekt til neste år også. Men Golfen er selvfølgelig 1. prioritet. :)

 

Men har et spørsmål...

I gulvet og reservehjulsbrønnen er det noen runde hull, dekket over med noen runde lokk og flere kilo karroserimasse.

Hva er de godt for? Ser for meg at det er noe som ble brukt på fabrikken, og senere tettet når bilen var klar.

Så, kan jeg bare sveise de igjen eller? Er ingen grunn til at de skal være der og samle rust om det ikke er godt for noe :)

 

DSC00134%20.jpg

 

DSC00136.jpg

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men har et spørsmål...

I gulvet og reservehjulsbrønnen er det noen runde hull, dekket over med noen runde lokk og flere kilo karroserimasse.

Hva er de godt for? Ser for meg at det er noe som ble brukt på fabrikken, og senere tettet når bilen var klar.

Så, kan jeg bare sveise de igjen eller? Er ingen grunn til at de skal være der og samle rust om det ikke er godt for noe :)

 

 

Det er vel drenerings hull, så skulle vel egentlig ikke gjøre noe om du sveiser de igjenn.

██████

Golf einser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det bare å sveise alle uønskede hull! :)

Ser det også er en noen forran reservehjulsbrønnen, på siden i dørkarmen osv.

 

Disse hadde bare teip og karrosserikit over seg...

Noen av disse hullene kan være greie å beholde teip og kitt over i tilfelle du vil på med hulromsbeskyttelse senere. Alternativt kan du spraye de fulle med en gang.

 

I de foran reservehjulsbrønnen ser du vel rett ned på tanken, gjør du ikke?

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår