Gå til innhold

Min grønne Jetta MK2

Ranger emnet


silvergti

Anbefalte innlegg

søkte litt på nettet nå ... linden grün tror jeg er riktig på jettan. funnet igjen fargen på andre biler og det ser veldig riktig ut... glemte å skrive at det var ikke han som bygde bilen jeg snakket med ,men en som var med å bygde litt!

det er også Sønn til han som lakkerte den ,så tror ikke han bommer.

 

Tusen takk for hjelp Cokatommy, dette setter jeg skikkelig pris på.

Lindengrun ja..hmmm, har hørt noen rykter om at det er en VAG farge, noen som har sagt den stammer fra T4, men ikke farge som ble solgt i norge på de.

godt gjort da av lakkerer å huske farge..ikke værst :) :)

da skal jeg få sjekke litt ut å få tak i farge til bakfanger,baklukespoiler,bakplata og koffertlokket.. :rolleyes:

det jeg vet er at det Acryl farge, uten klarlakk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 88
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Lindengrun ja..hmmm, har hørt noen rykter om at det er en VAG farge, noen som har sagt den stammer fra T4, men ikke farge som ble solgt i norge på de.

 

Meget fin bil.. likte denne :) kler fargen ;)

at fargen stammer fra T4 kan stemme.. foreldrene til en kompis importerte nylig en T4 fra tyskland.. selger hadde sagt at fargen var sjøgrønn (di så faktisk aldri noe bilde av bilen :rolleyes: ), men når bilen dukket opp på gårdsplassen deres fikk di sjokk.. fargen var veldig lik din(skal ikke si det sikkert at det er den), men den kledde ikke T4 så veldi bra.. spesielt ikke når fangerene var sorte.. hehe

1993 Bmw 320i 24V Coupe --> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=156879

x1988/91 Mercedes 190d 2,5 --> http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=54434

x 1991 Mercedes 190E 2.0 <- alt av deler selges

x 1985 Volvo 740

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tror jeg vet sånn nogenlunde..Jeg kan dra og sjekke i morra, så kan jeg legge ut en veibeskrivelse ellerno : )

 

Og forresten, så har du så fin lyd i bilen din : ) måtte opp med takluka da jeg lå bak deg her en dag !

 

Jaja, hadde vært skikkelig saker om du kunne forklare meg sånn nogenlunde hvor den seat'n befinner seg.så skulle jeg cruisa meg en tur å sett på den.

 

Joa, er grei nok lyd i golfen, grenrør,powerrør(custom made),greenfilter og remus potta ble en bra mix egentlig...råest på høyt turtall. så du lå bak meg, kunne ikke dy meg å gi på litt *Hehe* :)

hilste jo på en måte også, med bremselyset når jeg svingte inn på p-plassen..

fin lyd i vogna di også..fin fin grov lyd. liker den lyden. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget fin bil.. likte denne :) kler fargen ;)

at fargen stammer fra T4 kan stemme.. foreldrene til en kompis importerte nylig en T4 fra tyskland.. selger hadde sagt at fargen var sjøgrønn (di så faktisk aldri noe bilde av bilen :rolleyes: ), men når bilen dukket opp på gårdsplassen deres fikk di sjokk.. fargen var veldig lik din(skal ikke si det sikkert at det er den), men den kledde ikke T4 så veldi bra.. spesielt ikke når fangerene var sorte.. hehe

 

Takk for skryt. :) :)

Hehe..måtte nesten skratte litt når jeg leste innlegget ditt, ååååjjaaaa jeg kan tenke meg de fikk sjokk da de så bilen første gang i live, litt spesiell farge kan man godt si, er ikke så mange som liker fargen, heller ikke mange biler som kler den heller, kommer jo ann på alt mulig anna....om alt er lakkert osv... :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal ut en tur snart, så kan kjøre bortom og sjekke om jeg finner den :)

heh så du blinka med bremselysa, jeg svarte med litt brumming ; )

 

Det hadde vært saker, fint om du gidder. :)

mener jeg kanskje har sett den her i området jeg også, men vært fint om vi hadde finni ut hvor den bor.

skal hilse neste gang å jeg , må jo nesten hilse på naboen, nå som vi "nesten" kjenner hverandre..*Hehe* hvertfall gjennom bilforumet..

så du var ute i sta også,ikke vanskelig å høre at du kommer, er slik god lun brumming i bilen din, hadde vært ute å tukta 3ern litt jeg da, handla litt til ny-hjemmet..*gleder meg*

å jaggu er det god lyd i kompissen din sin corrado.. Pysjhh..... :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var ute en tur nå og sjekka, fant den ikke, Kan hende den står i lukket garasje..kan ta meg en tur i morra da det er lyst . * skal nok finne den igjen* Den holder i allefall til oppafor skogli, i et av de boligfeltene.

 

Er ganske beskjeden brumming i bilen min, er bare uorginal "orginaleksos" fra bosel ?/ bosal ?" som er 0,25" større en orginaleksosen, effektpotte fra et dansk tuningfirma,og greenfilter..

Holder lenge nok for meg ;) men sku mer enn gjerne hatt lyden din, for den er jammen rå ! G60'n til acoupe ja hehe.. morsom liten maskin det : ) blir en del Pysjhh lyder fra den gitt sombrero

Hilser nok neste gang jeg også !

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for skryt. :) :)

Hehe..måtte nesten skratte litt når jeg leste innlegget ditt, ååååjjaaaa jeg kan tenke meg de fikk sjokk da de så bilen første gang i live, litt spesiell farge kan man godt si, er ikke så mange som liker fargen, heller ikke mange biler som kler den heller, kommer jo ann på alt mulig anna....om alt er lakkert osv... :rolleyes:

 

hehe.. lo litt når jeg så den bilen første gang.. er liksom en lang utgave, i den fargen, med sorte fangere, og reservehjuls holder på bakdøren.. skiller seg iallefall ut blandt norske T4'er.. men, synes det er litt "dristig" av di og importere en bil di ikke har sett på bilder en gang.. :rolleyes:

1993 Bmw 320i 24V Coupe --> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=156879

x1988/91 Mercedes 190d 2,5 --> http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=54434

x 1991 Mercedes 190E 2.0 <- alt av deler selges

x 1985 Volvo 740

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. lo litt når jeg så den bilen første gang.. er liksom en lang utgave, i den fargen, med sorte fangere, og reservehjuls holder på bakdøren.. skiller seg iallefall ut blandt norske T4'er.. men, synes det er litt "dristig" av di og importere en bil di ikke har sett på bilder en gang.. :rolleyes:

 

Hehe, kanskje litt dumt ja...kommer hvertfall aldri til å kjøpe en bil som jeg ikke har sett, før jeg handler... :rolleyes:

er nok enig med deg, tviler på at den fargen passer på T4..

dama syns også Jettan er grønn...kanskje litt væl for grønn...men men min bil..

 

gleder meg til snøen blir borte hapyhappy , da skal jeg starte den og kjøre den til ny-hjemmet,og få en god å fin vask og polish, og etter mange timer med gnikking og pussing, så rygger jeg den inn i garasjen :) *gleder meg*

også MÅ jeg jo kaste av vinterhjula og skru på 17" igjen...GNIKK GNIKK... og mens jeg gjør det, så skal jeg skru den ned et par cm framma og bak... :) :)

jaggu digg med justerbart... :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sinnsyk fet jatta ja, digga fargen egentlig. Bra at ikke alle har de samma fargene ;) skulle gjerne sett flere bilder :D

 

Lykke til videre! :)

*87' VW Jetta, endelig vw igjen :)

*96' Peugeot 405 GTX (solgt)

*85' VW jetta, deilig god bil ja!! savner den masse. (solgt)

*84' VW Golf 1, rammeskjev og taka! ;) hehe (skroten et sted)

*85' VW jetta, skrubil -> bilcross (spiker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår