Gå til innhold

Min grønne Jetta MK2

Ranger emnet


silvergti

Anbefalte innlegg

En gang i tia var det vel igjensveisa håndtak foran på den også.. mener å huske at Robert sa det var det når Race-TEch hadde den.. men at han ikke fikk detta godkjent hos biltilsynet eller noe.. men detta må jeg spørre ham om..

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 88
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det kan godt være mulig, fordi det er satt på 90-dører i seinere tid, ser det på lakken, litt forskjell, tenker det ikke er så lett å treffe på den fargen, har ennå ikke funnet ut lakk koden, men fettern mitt er lakkerer så det ordner seg. ser også at det har vært brytere for el.åpning på bakdørere er igjensveiset et hull i B stolpen på hver side, der bryterne satt....

 

Og til du som ikke likte speilene, så er det hver sin smak, syns bilen kledde det siden felgene også er Chroma, blir chroma dørhåndtak til sommeren å tenker jeg. :rolleyes:

Er mange biler som har M3 speil selv om de ikke kjører BMW vettu...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang i tia var det vel igjensveisa håndtak foran på den også.. mener å huske at Robert sa det var det når Race-TEch hadde den.. men at han ikke fikk detta godkjent hos biltilsynet eller noe.. men detta må jeg spørre ham om..

 

stemmer at han ble stoppet på tomta i hamar og måtte vise den på biltilsynet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...det skulle jeg likt å sett. :titties: ..skal prøve til sommeren igjen å lage el. åpning på bakdørene, noen som vet hvor mann selger slik?

 

bilxstra har bagasjeroms åpnere. dei kan du bruke eller så kan du bruke dei autospar selger

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, denne bilen hadde jeg tenkt til å kjøpe..

Har et bilde av bilen, var utstillt på Vag treff på Hellerudsletta i 98 tror jeg...

Så rimelig strøken ut da...

 

Hvordan ser den ut i motorrommet nå ?

Så ikke så veldig bra ut når jeg var å så på den... :rolleyes:

 

Godt å se at det ble bil av denne igjen å...

Audi 90 T. powered by 034 EFI. ( Evighetsprosjekt)

Audi 100 QUATTRO

Audi Coupé Quattro

Mitshubishi Lancer Evolution II

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OIOI...saker! Har du bilde av den fra Hellerudsletta langt unna? Det skulle jeg faen meg ha sett!! Lurer på hvordan den var da..

 

Motorrommet har fått et lite løft, fra hvordan den var før, lakkert litt reimhjul og toppdeksel, og røde pluggledninger (følgte med den nye motoren)..

skal få tatt noen bilder, når jeg får den fram igjen i april/mai.. da skal felgene på igjen og da skal det kjøres.

 

Bilen holder seg godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OIOI...saker! Har du bilde av den fra Hellerudsletta langt unna? Det skulle jeg faen meg ha sett!! Lurer på hvordan den var da..

 

Motorrommet har fått et lite løft, fra hvordan den var før, lakkert litt reimhjul og toppdeksel, og røde pluggledninger (følgte med den nye motoren)..

skal få tatt noen bilder, når jeg får den fram igjen i april/mai.. da skal felgene på igjen og da skal det kjøres.

 

Bilen holder seg godt.

 

Skal finne igjen bilde...

 

Legger det ut etterhvert...

Audi 90 T. powered by 034 EFI. ( Evighetsprosjekt)

Audi 100 QUATTRO

Audi Coupé Quattro

Mitshubishi Lancer Evolution II

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) :) TØFT TØFT TØFT!! Nå vart jeg skikkelig overraska, bilen min jo, dissa bildene har jeg venta LENGE på, artigt å se at noen har bilder av den før... :)

Og jaggu er den lav nok, ikke så lav nå, men det kan jeg fikse lett med å skru den ned, til sommeren skal den ned til den høyden som på bildet, det var jaggu STILIG!!! Snakk om lowrider, hvertfall i ræva....

90 fanger, var jeg nesten enig i at det var penere, lurer på om jeg skal ha på igjen det, får se hva som skjer, kanskje kanskje...90 fanger med spredere frister,men RS er jo også ganske pent...vi får se...

tusen takk Infinal, kjernekar. notin

Noen som har flere bilder?

 

Takk for skryt Acoupe, corrado mannen...SC..., turte ikke ha bilen lenger på Auto pgra. tyveri og slik, så den står godt der den står, og trygt.. med diiiger grønn pressening over seg, seff. Grønn...

Skal prøve å få tatt bildet av motorrommet når jeg får frem igjen bilen, og få vaska nedi motorrommet, har ikke vaska etter jeg skifta motor, men er ikke så aller værst nedi der...

de røde pluggledningene vet jeg ikke hvor stammer fra, har ikke slik på Meca, Torshov, høystad,ell no slik tru?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm, merkelig, hvor får man blå da? doh

Skal få prøve å få gjort litt med bilen i sommer også, få lakkert litt og gjøre litt diverse, vet ikke når skilter kommer, men vil nok rulle litt med prøveskilt regner jeg med...gleder meg til å cruise en sein sommerkveld... :) :)

skal i hvertfall skru den ned mye mer enn den er nå, er jo høy i dag, forhold til på bildene fra hellerudsletta i 98... skal ikke si noe på den senkinga der...*hehe* :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår