Gå til innhold

Min grønne Jetta MK2

Ranger emnet


silvergti

Anbefalte innlegg

sinnsyk fet jatta ja, digga fargen egentlig. Bra at ikke alle har de samma fargene ;) skulle gjerne sett flere bilder :D

 

Lykke til videre! :)

 

takk for skryt mandt :cool: , artig å høre, flere bilder kommer etterhvert, men må bare vente litt før snøen forsvinner, står jo parkert nå, under "dynen" sin..*hehe* var å så på den ista, stod der trygt fremdeles og ventet på bare veier og sol.. :)

enig med deg, at det er bra at alle ikke har samme farge, litt bra at alle ikke kjører orginal fargen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 88
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

slenger meg på mandel på lyden i golfen din ass!

den er deilig! grøss nedover ryggen nåru gir på! hehe

liggi en god del bak deg å skrudd ned anlegget å opp med ruta! hehe! :D

 

litt offtopic...

takker takker, joa lyden er grov den..hehe litt sånn rally-preget syns jeg, blir skarpere og skarpere ved høyere turtall... yodude

men bare ble slik, etter litt mekk...*hehe*.... gjorde et par forsøk på anlegget før jeg ble fornøyd med det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt offtopic...

takker takker, joa lyden er grov den..hehe litt sånn rally-preget syns jeg, blir skarpere og skarpere ved høyere turtall... yodude

men bare ble slik, etter litt mekk...*hehe*.... gjorde et par forsøk på anlegget før jeg ble fornøyd med det..

hehe.. go lyd!

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skjer det ørlite-grann her igjen.. doh

Snakket med fettern min her i går (lakkerer) og spurte om han hadde noe mening om fargen kunne være Lindengrün, han var ikke helt sikker, men han kunne blande en liten skvett så jeg fikk sett.

Når han jeg møtte han seinerer så sa vi begge 2...FY F... fargen var feit den, men var laaaangt fra jetta fargen min :(

 

Fargen er nesten selvlysende, mer gul, mindre grønt, og lyser GODT opp!! Han snakket også på at fargen kom fra rundt 77.. (husker ikke alt han sa)

Kunne godt tenkt meg den fargen jeg, men blir nok ikke på denne bilen..

 

Da jeg har funni ut det også, fortsatt på leit etter fargen...?"!%"#!

 

Legger ved et bilde, av fargeprøva (sorry dårlig bilde, tatt med mobilen, denna kortlesern til dig.kamera har streika...*igjen*)

 

lindengruncopy.jpg

 

litt vanskelig å se på bildet, men mye bedre i Live....

 

Så fargen er nok som på denne Seat'n:(lindengrün)

92479683027574.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeez: Blir nok i orden med lakken etterhvert... ordner seg nå, har funni den på et fargekart, skal nedom høystad en dag å få bestilt lakk... :) :)

Så får lakkereren ordne resten, han som har delene som skal lakkeres så....

 

NoLimit: Skal få lov til å stå en måned til, da blir det sommersåler og skabbsenk....

Ser jo spaden der på bildet, begynte så vidt å grave litt, men bestemte meg for at den kan stå en måned til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Hehe...fant igjen tråden min jo.

Solgte denne bilen i fjor sommer til en unggutt fra Drammen. Var helt vill, skulle absolutt ha den.

Brukte vist 35000,- på den han, lamda-dører ny fanger forann, proffsota ruter + ny lakk (noe slik lilla-rosa perlemor)

 

Noen fra drammens området som så denne? bilder.....

Rakk aldri å se den før den ble vrak R.I.P.....

noe som var Jævlig synd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår