Gå til innhold

Min grønne Jetta MK2

Ranger emnet


silvergti

Anbefalte innlegg

  • Svar 88
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gleder meg sinnsykt til å flytte. leie går ikke ann lenger....litt for mye støy av ugene over meg...og penger som jeg aldri ser igjen...

joa, var greie på golfen, men ble jo så høy...med 17".

 

Felgene som satt på dama sin i sommer er 18" med 215/35 ...

litt usikker på hvor breie, men kan se etter, dritpent syns jeg. noen syns det er digert på golf3, men jeg syns den kler dem..syns personlig at golf 3 skal ha store felger, ell små med BREI kant....

 

Tviler ikke på at det blir mye bråk der,,hehe hører de jo helt bort hit :P

 

Synes felgene på dama di sin bil passet veldig bra,18" kan bli bra det, så lenge eikene ikke er så lange og rette, skulle likt og visst bredden på de..er det valset noe på bilen hennes`?

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler ikke på at det blir mye bråk der,,hehe hører de jo helt bort hit :P

 

Synes felgene på dama di sin bil passet veldig bra,18" kan bli bra det, så lenge eikene ikke er så lange og rette, skulle likt og visst bredden på de..er det valset noe på bilen hennes`?

 

litt offtopic men..det får gå.

ja, for noen dritunger, blir så jævla irritert på de...

så i boden nå, de ligger nederst,under chrome felgene, jaja tenkte jeg, må jo nesten sjekke siden en nabo vil vite det... må bare løfte litt først, vent litt......er 7,5 * 18 og impress på 35.. AEZ felger.

3ern er ikke valset, ingenting er gjort med innerskjermer ell noe ting, satt kappet 35 senk på den i sommer, men nå har jeg bytta ut, til 60 senk og tatt 4-hjuls kontroll, går nok bra ska du se..

 

godt å se dem igjen, blanke å fine, chrome felgene altså,sto PRIME USA på en eike på innsiden og et serienummer.. ble nesten blenda..nå vart jeg annpusten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

søkte litt på nettet nå ... linden grün tror jeg er riktig på jettan. funnet igjen fargen på andre biler og det ser veldig riktig ut... glemte å skrive at det var ikke han som bygde bilen jeg snakket med ,men en som var med å bygde litt!

det er også Sønn til han som lakkerte den ,så tror ikke han bommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår