Gå til innhold

Min grønne Jetta MK2

Ranger emnet


silvergti

Anbefalte innlegg

:) :) TØFT TØFT TØFT!! Nå vart jeg skikkelig overraska, bilen min jo, dissa bildene har jeg venta LENGE på, artigt å se at noen har bilder av den før... :)

Og jaggu er den lav nok, ikke så lav nå, men det kan jeg fikse lett med å skru den ned, til sommeren skal den ned til den høyden som på bildet, det var jaggu STILIG!!! Snakk om lowrider, hvertfall i ræva....

90 fanger, var jeg nesten enig i at det var penere, lurer på om jeg skal ha på igjen det, får se hva som skjer, kanskje kanskje...90 fanger med spredere frister,men RS er jo også ganske pent...vi får se...

tusen takk Infinal, kjernekar. notin

Noen som har flere bilder?

 

 

He he, det er morro og se hvordan bilen har sett ut før...

Husker jeg gikk et par runder og så på den bilen med store øyer... wtf?

Kan hende at jeg har et bilde til, men ikke ha for store forhåpninger.... :)

Audi 90 T. powered by 034 EFI. ( Evighetsprosjekt)

Audi 100 QUATTRO

Audi Coupé Quattro

Mitshubishi Lancer Evolution II

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 88
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gleder meg Infinal. (håper du har flere) sombrero

Har sitti å sett på bildene leeeenge siden jeg fikk dem, fikk også en ære til å være bakrunnsbildet mitt i windows..

Har stått ett eller annet i frontruta på den før, men klarer ikke å tyde det, noe med stor skrift, ser det noen ganger når jeg vasker den, der bokstavene har vært, vet du dette Helios?

digger tidligere historie på biler jeg har, spennende messom.. doh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjenner den bilen der! den ble bygd på Jessheim for 5-6 år siden av en som kalles josse... det var fjern styrt åpning av frem dørene, gule front lykter ,helrøde baklykter,orginalt cl interiør momo ratt og girkule, 90fangere speilsoting på vinduene, det er ikke den gamle bilen til hi-fi klubben, den var ganske lik ,men hadde vel større motor den og rallyfront... ble solgt til hamar? med defekt varmeapperat ?

fet bil... kult å se at den lever...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøft tøft!!!, med historie av bilen, bygd for 5-6 år siden ja, rått! :)

takker for historie om bilen karer dette digger jeg. Godt å høre.

Som jeg tydet på bildene så mente jeg at det var speilsoting, er det fremdeles, men kun i bakruta, siderutene er sotet svakt 43 % ell no slik, men ikke så veldig bra gjort, skal ta det opp igjen til sommeren..dette har jeg gjort mange ganger så nå skal det bli bra.

Ble solgt til Hamar ja, det stemmer, defekt varmeapp? sikkert varmeapperatregister, har skiftet slik 5-6 ganger (er mekaniker på As Auto VAG)

 

Det har stått racetech ja, tenkte meg det, siden jeg har hørt at det var en bil fra racetech, men var litt usikker... kanskje de har noen bilder?men har ikke funnet noen hjemmeside ell no slik....lagt ned? :knob:

Takk for all informasjon Cokatommy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JII!! 2050 BIL :D Hadde den bilen en stund men det sto aldri navnet i vognkortet..

 

Halla, rått eier av bilen før, hvor lenge er det siden? hva mener du med 2050 BIL? hva syns du om bilen når du hadde den? sikker litt slapp med 1.6..*hehe*

men står sikkert sinnsykt på veien? når den er max senka og 17" ( har ikke fått kjørt bilen enda, på sommerføre, var uten førerkort 18mnd,kjøpte den i den tiden jeg ikke hadde lappen..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2050 er postnummeret til Jessheim, var sikkert derfor han skrev 2050 bil

 

Utrolig kul den jettan din roger !

Like morro hver gang og se den lyse opp snuplassen på sommern :) digger fargen! Du må trøkke den ned til samme høyda som den var på de gamle bildene på forrige side da, så helt rått ut når den var så lav : )

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2050 er postnummeret til Jessheim, var sikkert derfor han skrev 2050 bil

 

Utrolig kul den jettan din roger !

Like morro hver gang og se den lyse opp snuplassen på sommern :) digger fargen! Du må trøkke den ned til samme høyda som den var på de gamle bildene på forrige side da, så helt rått ut når den var så lav : )

 

2050 ja...jessheim *hehe*

Hehe...ja, har vært et par ganger på snuplassen i sommer ja, må messom settan der syns jeg..

Fargen er spesiell, men noen liker den også, sånn som du, og jeg, syns fargen på en måte kler bilen, sammen med felgene, uten som den står nå, med 3 stk 14" lettiser og 1 13" stålfelg blir det ikke det samme...

Å Jaggu F... skal jeg klemme den nedått att til sommers, bare å finne KW nøkkelen da og justere...rått og lettvindt...

 

Blir nok ikke å se flere ganger her i gata lenger, har kjøpt hus skjønner du, i Gausdal, så da får den garasje...flytter innen 1.mai... men blir nok å se i byen til sommeren, litt utpå kvelden skal jeg smyge meg ut...nyvaska,polert, og shina felger, og senket noe så utrolig....nedåt... gleder meg :) :) :)

må nesten bare få lakkert bakfangeren først og satt på baklukespoileren...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grattis med hus da..

Blir sikkert digg det! Garasje fortjener en sånn bil uten tvil!

Den kler i allefall de chrome felgene..så at du hadde de på golfen et par ganger også..Passa ganske bra på den også må jeg si :)

Hvor store er forresten de sommerfelgene som sto på Gti'n til dama di i fjor sommer 17 eller 18", 8" i bredde?

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

grattis med hus da..

Blir sikkert digg det! Garasje fortjener en sånn bil uten tvil!

Den kler i allefall de chrome felgene..så at du hadde de på golfen et par ganger også..Passa ganske bra på den også må jeg si :)

Hvor store er forresten de sommerfelgene som sto på Gti'n til dama di i fjor sommer 17 eller 18", 8" i bredde?

 

Gleder meg sinnsykt til å flytte. leie går ikke ann lenger....litt for mye støy av ugene over meg...og penger som jeg aldri ser igjen...

joa, var greie på golfen, men ble jo så høy...med 17".

 

Felgene som satt på dama sin i sommer er 18" med 215/35 ...

litt usikker på hvor breie, men kan se etter, dritpent syns jeg. noen syns det er digert på golf3, men jeg syns den kler dem..syns personlig at golf 3 skal ha store felger, ell små med BREI kant....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår