Gå til innhold

Bug Run 2005, hvem vil ?

Ranger emnet


remster

Anbefalte innlegg

gjør sånn som jeg håper rakriste gjør i år. LEGG IGJEN KVINNFOLKA HJEMME :P

 

de kjerringene klaga bare i fjor uansett. få heller med jenter som faktisk interisserer seg for bil og har en vag selv feks. har snakka med et par jenter som kjører vag og de er med såfremt det lar seg gjøre :D

 

 

JA...så sant ikke dama nå kjøper denne cabben jeg sikler litt på. da kvalifiserer hun seg dessverre angry

for den er faktisk outstanding rå orginal

MIN SIGNATUR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 227
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jeg blir med.. for 3. gang! det er bare et skikkelig bra treff..

 

Men for all del!!! Hold non-vw biler utenfor området!! Det er jo for faen ikke noe vanlig camping heller..

 

Og når det er sent Fredags-kveld, det styrt-regner, har kjørt i 7 timer med ei gammel boble, så finnes det ikke noe mer irriterendes enn å se ris-kokere, bayere og andre biler ta opp plass... ;)

1991 Golf cabriolet G60

1991 Passat syncro G60

1963 VW boble GERMAN LOOKER prosjekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg blir med.. for 3. gang! det er bare et skikkelig bra treff..

 

Men for all del!!! Hold non-vw biler utenfor området!! Det er jo for faen ikke noe vanlig camping heller..

 

Og når det er sent Fredags-kveld, det styrt-regner, har kjørt i 7 timer med ei gammel boble, så finnes det ikke noe mer irriterendes enn å se ris-kokere, bayere og andre biler ta opp plass... ;)

 

Har du noengang kjørt boble til mantorp du a harald??;)

Never drive faster than your guardian angel can fly.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA...så sant ikke dama nå kjøper denne cabben jeg sikler litt på. da kvalifiserer hun seg dessverre angry

for den er faktisk outstanding rå orginal

 

 

jaja, vi får sette hu i ene enden av campen :P bare husk på skikkelig telt i år du :P

 

Jeg er med ingen tvil..

 

herlig herlig :D visste du ble med :D hehe.

 

 

 

jobber fortsatt med å få til påmeldingslista. men han som skal lage den er ikke den raskeste av seg :p

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og Gunda skal visst være med! (Gunda er en 93 S4). Har fått i oppgave å dra combicampen til rayander. Detta kan vel bli moro :)

 

Se her ja :rolleyes: .. Det hadde jeg jaggu glemt jeg at vi snakka om på festen sist.. hehe, da slipper jeg å stresse med å montere å ødelegge bakfangeren min med å dra denne combi`n:D :D

 

Og husk det da Incubus,at da er herved du og maddamen invitert i combi`n og dere får da egen dobbelt seng!! skal bare prøve å få tak i 2 nye madrasser bare siden de er litt slitne.. hehe

 

GLEDER MEG TIL TUR!!!!!hihihiihihihii

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og Gunda skal visst være med! (Gunda er en 93 S4). Har fått i oppgave å dra combicampen til rayander. Detta kan vel bli moro :)

 

herlig herlig. gunda er velkommen :P cecilie (gofle 16v'en min) skal nok kose seg sammen med gunda :p

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bobla blir stående iår så det blir golfen for min del. Bobla skal ikke på veien igjen før den har ny grom motor osv.

 

Ta med begge bilene da vel, det skal i alle fall jeg! sombrero

 

Blir det bursdagsfeiring på deg snart eller? Kanskje vi kunne ta festen samen... :titties:

Proud member of: Der Volkswagen Schnellfahrers

http://dvs.skynetblogs.be

-73 1303RS

-13 Polo WRC edition

-15 Octavia RS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta med begge bilene da vel, det skal i alle fall jeg! sombrero

 

Blir det bursdagsfeiring på deg snart eller? Kanskje vi kunne ta festen samen... :titties:

 

Med min flaks så tør ikke jeg kjøre lenger en til fredriskstad, hvis bobla er kjørt over 10mil så raser jo motoren,hehehe, nei blir nok sliten golf iår.

 

Hadde vært påtide med en fellesfeiring, beste dagen i året det der, skal vi ta det på Blaze da eller??hehehe :titties: :titties: :titties:

Never drive faster than your guardian angel can fly.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får man lov til å putre rundt i sverige med norske prøveskilt?

 

Hvis ja, så er det stor fare for at jeg og Jetta'n er med...

 

 

betviler det sterkt men, såvidt jeg vet så gjelder de bare til grensa. evt høre med biltilsynet om hva de godtar ? si at du skal ha den på verksted i sverige og se hva de sier.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår