Gå til innhold

Bug Run 2005, hvem vil ?

Ranger emnet


remster

Anbefalte innlegg

Jeg og venninna mi blir mest sannsynlig med!! :D

 

oida, jenter. tør vi detta da? :P neida, hehe. bare hyggelig det. kan være greit å ha noe pent å se på også. siden jeg regner med at det blir en gjeng med svette guttekropper der :P

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 227
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

oida, jenter. tør vi detta da? :P neida, hehe. bare hyggelig det. kan være greit å ha noe pent å se på også. siden jeg regner med at det blir en gjeng med svette guttekropper der :P

 

Vet ikke hva du har tenkt til å drive med men jeg skal holde meg unna alle mulige aktiviteter som kan gi meg antydning til svette på kroppen...hehehe

Never drive faster than your guardian angel can fly.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel jeg forhørte meg med dama i går og det ble som ventet: "Faen er du helt notin eller? Aldri i livet!

 

Kanskje jeg får ta invitere med en kamerat fra bergen i stedet.. Vi får se, men lysten til å dra er der! Hvis jeg får fri da..

 

 

hehe, er lenge til. du har god tid til å be deg fri. ba meg fri i september i fjor jeg :P for å si det sånn, dette SKAL jeg ha med meg.

 

btw. vet om en einser golf som er til salgs. ombygd til gti 8v men ikke godkjent. går bra. nye dekk sommer vinter alu begge deler. nye dempere rundbout. går høystbydende over 10. skal se om jeg får ordna bilder etter hvert.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt vel mye offtopic her nå gitt.

MEN, gode nyheter :P eller jaja.

 

har fått laget påmeldingscript. dette er ikke noe bindende i det hele tatt. men rett og slett en liste for å kunne se ann hvor mange vi blir til som skal campe sammen.

 

Fint om dere kan ta dere to min og melde dere på.

 

det gjør dere Her

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

keep up the good work. oppe i fem i skrivende øyeblikk.

 

når de første ankommer bugrun, (regner med at jeg blir en av de) så holder vi av plass til de resterende. selv om dere så skulle velge å komme på lørdag.

 

Camp norwegen er stedet å være bugrun 2005, som folk kanskje har fått med seg så ser det ut som vi får med oss et party telt på over 50kvadrat. burde ikke være noe problem å samle hele gjengen under der skulle været krangle med oss. men såklart satser vi på strålende sol :D

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår