Gå til innhold

Bug Run 2005, hvem vil ?

Ranger emnet


remster

Anbefalte innlegg

hehe....det blir ikke farlig,blir artig det! :D

Linda og ei til ska være med å tru je,bare de kjører hennes bil da! :D

 

kjører denne Linda tilfeldigvis en golf 3? kamelonlakkert?

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 227
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er vel det minste problemet da Bård..

Kan kjøre jeg, eller så kan vi ta\n på henger etter Rs2`n... :D

Bare Tommy blir ferdig med den snart... Hadde jo turbo-ras her om dagen.. angry

 

Hehehe.. og om RS2`n punkterer så står det ei gammal boble på hengern med 4 stk reservehjul......... thumpsup

Proud member of: Der Volkswagen Schnellfahrers

http://dvs.skynetblogs.be

-73 1303RS

-13 Polo WRC edition

-15 Octavia RS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si jeg gleder meg stort til dette..

Vi er 11 stk påmeldt akkurat nå,og det kommer vel flere etterhvert håper jeg.

 

Jeg blir vel den eneste som blir å kjøre fra Trøndelagen,og hvis jeg ikke får med meg kartleser,kan det bli en lang tur,hehe.. Vi får møtes på vegen en eller annen plass,så vi jeg får hilst på hele gjengen her.. Det blir kolonnekjøring nedover ikke sant?

 

Da var det bare å finne seg bil før juni-måned da,hehe.. Kan bli hektisk,men håper det går. Og husk,ser dere Rallye eller fint holdt G60 til salgs,så send meg en PM,eller mail,eller hva dere foretrekker.

 

Gleder meg til å treffe folka,og se på masse nydelige VW's ..

 

mvh

- 85 VW Golf G60 8vT

- 87 VW Golf II 1,8 (Solgt)

- 69 VW Boble (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jeg skal være med. Litt usikkert om jeg sitter på med typen eller om vi kjører hver vår bil. Tror nok det blir det siste, siden vi begge har lyst til å vise fram bilene våre. Og OM vi kjører hver vår bil så har jeg plass til en eller to stykker.

 

EDIT: da har det seg sånn at jeg har eksamen den 10. juni. så jeg må uansett kjøre egen bil nedover, siden kolonna deres går ( ettersom jeg har forstått ) kl. 8 om morran.

Polo 6nf, 2000mod. Glam edt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Har iaffal lyst nedover, men blir for tidlig å garantere noe enda. Ligger foran skjema på bobla, så dersom alt klaffer med sommerjobb, eksamener og mekanisk blir det kanskje tur på meg. Mulig jeg slår meg sammen med Anne siden jeg trolig må jobbe fredagen uansett. Da er det jo fint om gutta holder av plass. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår