Gå til innhold

Bug Run 2005, hvem vil ?

Ranger emnet


remster

Anbefalte innlegg

Heisann. den lista en nevner her, er det kolonnekjøringa nedover, eller er det hvor mange som skal nedover den helga.

Jeg kommer en gang ut på fredags kvelden, og lurte på om noen kunne holde av en plass i den norske leieren til meg.

 

 

MVH Morten well

 

 

lista var i hovedsak tenkt for å vite hvor mange som vil campe sammen, kolonnekjøringa må nok avtales nærmere da det ser ut som det vil bil kjøring fra flere steder. som de ansatte på bugrun sa i fjor. ikke noe problem for oss å holde av plasser til biler så lenge vi vet at de kommer.

SÅ, til hovedsaken. vet dere at dere skal på BR og vil campe sammen med denne gjengen så sett opp navn på lista. så vil vi gjøre vårt ytterst beste for at dere skal få en god plass til telt og bil :D

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 227
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg kan ikke være med i kolonna

men blir nok med i den norske leiren

 

mulig jeg ikke kommer før lørdag ettermiddag

 

 

som i fjor det :P men vi skal nok klare å holde av en god plass til bad'roc vi dytter bare cabben til DrLaban litt bakover. så kan du sette din foran :p

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm har lyst til å bli med jeg.. vet ikke hvilken bil jeg skal kjøre med da.. må vel prøve å få bobla ('71 mod 1302L) ferdig til da vel. ikkeno looker men stadig ei boble.. :P

 

 

så lenge det er vag er vi glad i deg uansett :D

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 stk på lista her nu ser jeg :D dette ser lovende ut. sitter hjemme nu og kikker på Bug run mantorp video (ikke dvd) hehe og fy dæven som jeg gleder meg.

Sitter her med sommerfugler i magen og lengter.. sukk

 

Kommer til å reise i følge med Stian W fra hamar og over ved charlottenberg men kanskje vi kan møtes i EU(sverige) et sted inn i landet.

 

Vi har prata på å reise ved 9 tida på fredagsmorran tror jeg han sa.. evt torsdags kveld ?? mulig.. vi får se,har ikke planlagt så mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette her begynner å bli bra folkens. Gleder meg stort og nå er det ikke mange dagene igjen.

 

Håper alle er like klare for en skikkelig kjøretur til sverige som jeg er :D

 

 

Jeg og Rakriste regner i hvertfall med at vi slenger oss på DrLaban & Co fra nedi der ca i ni tida på den 10, blir lave biler i følge og rolig cruising nedover. var og titta litt på cabben til DrLaban i dag og den har ikke akkurat mye å gå på :P herlig å få ta en titt Thomas. takk takk.

 

For de som ellers skal cruise andre veier en oss eller til andre tidspunkt er det jo fint at dere evt kan slenge dere sammen å sende noen pm'er. samkjøre litt kan være greit da ikke alle kan veien.

 

Vi har nå bestemt i dag at øvre delen av campingen skal garantert bli vår da vi trenger asfalt biten øverst til de laveste bilene. så vi kommer da til å holde av en ganske så stor bit så alle får plass.

 

La oss alle prøve å gjøre dette til en virkelig minneverdig helg.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og Rakriste regner i hvertfall med at vi slenger oss på DrLaban & Co fra nedi der ca i ni tida på den 10, blir lave biler i følge og rolig cruising nedover. var og titta litt på cabben til DrLaban i dag og den har ikke akkurat mye å gå på :P herlig å få ta en titt Thomas. takk takk.

 

Nærmer seg nå ja.. og ja, lavt "flyr" vi nedover. I tillegg til meg sjøl så har jeg vel med 2 passasjerer.

Bagasjen får vi legge over i biler med litt plass. ;)

 

Må kjøre pent ja.. men kjekt med biler foran som viser hvordan veien er.

I fjor lå jeg og gjetet etter LupoBoy.. når han kasta seg over til den andre siden av kjørefeltet var det bare å følge etter for å slippe at man tok hele bunnpanna.

I år blir det MYE verre.... liksom LITT lavere bil denne gangen ;) :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår