remster Skrevet Mai 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 Heisann. den lista en nevner her, er det kolonnekjøringa nedover, eller er det hvor mange som skal nedover den helga.Jeg kommer en gang ut på fredags kvelden, og lurte på om noen kunne holde av en plass i den norske leieren til meg. MVH Morten well lista var i hovedsak tenkt for å vite hvor mange som vil campe sammen, kolonnekjøringa må nok avtales nærmere da det ser ut som det vil bil kjøring fra flere steder. som de ansatte på bugrun sa i fjor. ikke noe problem for oss å holde av plasser til biler så lenge vi vet at de kommer. SÅ, til hovedsaken. vet dere at dere skal på BR og vil campe sammen med denne gjengen så sett opp navn på lista. så vil vi gjøre vårt ytterst beste for at dere skal få en god plass til telt og bil :D Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Mai 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 Jeg kan ikke være med i kolonnamen blir nok med i den norske leiren mulig jeg ikke kommer før lørdag ettermiddag som i fjor det :P men vi skal nok klare å holde av en god plass til bad'roc vi dytter bare cabben til DrLaban litt bakover. så kan du sette din foran :p Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
n00ky Skrevet Mai 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2005 hmm har lyst til å bli med jeg.. vet ikke hvilken bil jeg skal kjøre med da.. må vel prøve å få bobla ('71 mod 1302L) ferdig til da vel. ikkeno looker men stadig ei boble.. :P Siter 1997 BMW 520iA [Grønn Metallic] 1971 VW Boble 1302 L [Blå Metallic] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Mai 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2005 hmm har lyst til å bli med jeg.. vet ikke hvilken bil jeg skal kjøre med da.. må vel prøve å få bobla ('71 mod 1302L) ferdig til da vel. ikkeno looker men stadig ei boble.. :P så lenge det er vag er vi glad i deg uansett :D Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet Mai 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2005 19 stk på lista her nu ser jeg :D dette ser lovende ut. sitter hjemme nu og kikker på Bug run mantorp video (ikke dvd) hehe og fy dæven som jeg gleder meg. Sitter her med sommerfugler i magen og lengter.. sukk Kommer til å reise i følge med Stian W fra hamar og over ved charlottenberg men kanskje vi kan møtes i EU(sverige) et sted inn i landet. Vi har prata på å reise ved 9 tida på fredagsmorran tror jeg han sa.. evt torsdags kveld ?? mulig.. vi får se,har ikke planlagt så mye. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
n00ky Skrevet Mai 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2005 så lenge det er vag er vi glad i deg uansett :D hehe takk, takk Siter 1997 BMW 520iA [Grønn Metallic] 1971 VW Boble 1302 L [Blå Metallic] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwboy Skrevet Mai 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2005 Til opplysning. Det reiser også en kolonne fra Svinesund klokken 11 (ved Burger King) om det er noen som skal den veien. Bare å henge seg på :) Siter VW Golf IV GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Mai 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 15, 2005 er det nokon fra bergen / hordaland som skal bort over??? Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
n00ky Skrevet Mai 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2005 20 stk nå :) med meg.. Ser nok (desverre?) ut som om det blir golfen som får luftet seg til sverige.. tror ikke bobla blir ferdig i tide.. men, time vill sjåvv.. Siter 1997 BMW 520iA [Grønn Metallic] 1971 VW Boble 1302 L [Blå Metallic] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Mai 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2005 dette her begynner å bli bra folkens. Gleder meg stort og nå er det ikke mange dagene igjen. Håper alle er like klare for en skikkelig kjøretur til sverige som jeg er :D Jeg og Rakriste regner i hvertfall med at vi slenger oss på DrLaban & Co fra nedi der ca i ni tida på den 10, blir lave biler i følge og rolig cruising nedover. var og titta litt på cabben til DrLaban i dag og den har ikke akkurat mye å gå på :P herlig å få ta en titt Thomas. takk takk. For de som ellers skal cruise andre veier en oss eller til andre tidspunkt er det jo fint at dere evt kan slenge dere sammen å sende noen pm'er. samkjøre litt kan være greit da ikke alle kan veien. Vi har nå bestemt i dag at øvre delen av campingen skal garantert bli vår da vi trenger asfalt biten øverst til de laveste bilene. så vi kommer da til å holde av en ganske så stor bit så alle får plass. La oss alle prøve å gjøre dette til en virkelig minneverdig helg. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Løhre Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 Remster: jeg får desverre ikke blitt med i år, så får du tatt meg vekk fra lista deres ang camp plass. MVH Morten Løhre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
n00ky Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 Noen fra gjøvik/lillehammer/raufoss området som skal nedover eller som jeg kan henge meg på? orker ikke kjøre alene.. :P Siter 1997 BMW 520iA [Grønn Metallic] 1971 VW Boble 1302 L [Blå Metallic] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DrLaban Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 Jeg og Rakriste regner i hvertfall med at vi slenger oss på DrLaban & Co fra nedi der ca i ni tida på den 10, blir lave biler i følge og rolig cruising nedover. var og titta litt på cabben til DrLaban i dag og den har ikke akkurat mye å gå på :P herlig å få ta en titt Thomas. takk takk. Nærmer seg nå ja.. og ja, lavt "flyr" vi nedover. I tillegg til meg sjøl så har jeg vel med 2 passasjerer. Bagasjen får vi legge over i biler med litt plass. ;) Må kjøre pent ja.. men kjekt med biler foran som viser hvordan veien er. I fjor lå jeg og gjetet etter LupoBoy.. når han kasta seg over til den andre siden av kjørefeltet var det bare å følge etter for å slippe at man tok hele bunnpanna. I år blir det MYE verre.... liksom LITT lavere bil denne gangen ;) :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Germanlook Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 Men nå husker du vel hvor alle dumpene er. Det er jo bare et år siden du kjørte dit sist... ;) Siter Proud member of: Der Volkswagen Schnellfahrers http://dvs.skynetblogs.be -73 1303RS -13 Polo WRC edition -15 Octavia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DrLaban Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 Men nå husker du vel hvor alle dumpene er. Det er jo bare et år siden du kjørte dit sist... ;) Vet aldri med disse svenske veiene.. plutselig har de forfalt noe sinnsykt i løpet av ett år ;) Enda verre er vel egentlig veiarbeide. :| Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg