Raymond Andersen Skrevet Mars 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2005 hmmmm synes det serr ut som om det har stått stille på lista her lenge jeg gitt... er jo ikke mer enn 14stk på meldt her jo.. det MÅ da være flere som skal være med!! MÅ det,bare MÅ det da!!! Snart tid for sommerdekk og styling så nu er det snart tid for sommertreffa notin whheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Mars 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2005 hmmmm synes det serr ut som om det har stått stille på lista her lenge jeg gitt... er jo ikke mer enn 14stk på meldt her jo.. det MÅ da være flere som skal være med!! MÅ det,bare MÅ det da!!! 14 stk er ganske bra da. uansett. og det er sikkert flere som skal være med som ikke har signa seg opp. uansett. det er 2 måneder til. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaaN Skrevet April 20, 2005 Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 Æ e me! sombrero Siter Senior Bilfotograf. Sjekk ut Prosjekt Jet-A1: www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=39698 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet April 20, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2005 Æ e me! sombrero det er herlig :D kan vi gå og skravle shit i år og :P Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwboy Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 kjører de fleste over charlottenberg? eller blir det flere som reiser østfold--> svinsund og den veien??? bruker å møte folk på svinesund (eller ved Mc Donalds Sarpsborg) og kjører kolonne derifra.. masse bobler og noen golfer... Siter VW Golf IV GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 er det folk fra bergen/hordaland som skal bort der??? Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Mai 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 turen over charlottenberg var bare omvei for oss i fjor. ikke noe vi kommer til å gjennta i år. Regner med at turen går sørover enten over svinesund eller den andre veien som jeg aldri husker hva heter :P regner med det siste alternativet. men denne kjenner lupoboy og drLaban bedre en meg. bedre vei for lave biler og jevnere fart hele veien. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 gleder meg så satan's fælt nu.. aldri vært med på dette før så det kan bli spennende. Blir gøy bare vi er så mange som skal kjøre i kollone over dit. Ser frem til dette.:D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 Blir vel å kjøre E18 utover da den er kortest og ikke minst færrest fartsdumper :rolleyes: Dette er veien som deler seg ved Tusenfryd... Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet Mai 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2005 Jeg er og med. Dermed bikker vi 15 biler. Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Mai 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 E18 Askim-Ørje-Karlstad-Karlskoga Så Karlskoga-Askersund-Motala-Mantorp Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VWGolfIIHFS Skrevet Mai 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 Forbanna ass.. DILEMMA! Må jo kjøre som en hingst for å komme meg hjem igjen hvis jeg skal nedover.. Daaaamn! Fikk ikke fri så lenge som jeg tenkte,altså,en dag mindre enn tenkt. Så det spørs om jeg rekker det liksom. .. Siter - 85 VW Golf G60 8vT - 87 VW Golf II 1,8 (Solgt) - 69 VW Boble (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwboy Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Folkevognklubben Cool Cruiser og noen fra Oslo VW Club kjører sammen på fredag (mulig også lørdag??) Info her: http://www.folkevognklubben.no/phpBB2/viewtopic.php?t=552 Siter VW Golf IV GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten Løhre Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 Heisann. den lista en nevner her, er det kolonnekjøringa nedover, eller er det hvor mange som skal nedover den helga. Jeg kommer en gang ut på fredags kvelden, og lurte på om noen kunne holde av en plass i den norske leieren til meg. MVH Morten well Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 Jeg kan ikke være med i kolonna men blir nok med i den norske leiren mulig jeg ikke kommer før lørdag ettermiddag Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg