mr.jenssen Skrevet Februar 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 Så alt som er skrudd fast på 8v-motoren min flytter jeg bare over? Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Februar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 Så alt som er skrudd fast på 8v-motoren min flytter jeg bare over? Sånn kan du forenkle det hvis du vil, men det du egentlig trenger å bytte på den 16v motoren hvis den er med svinghjul og cluch er kun cluchplata hvis den ikke passer på aksen i kassa di... passer den derimot, trenger du ikke å gjøre noenting.... Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vølvø Skrevet Februar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 hehe husker en gang da tappet "motoroljen" på en bil med topppakings havari var som mandelpudding i flytende form Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet Februar 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2005 Noen som vet hva spennrulle og kamreim koster på Møller til en 16v? Jeg tenkte å bytte mens jeg hadde motoren ute sånn for sikkerhets skyld. Så kan man sove trygt et par tusen km til... :) Ingen som har et 16v-instrumentpanel liggende å slenge? Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet Februar 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2005 Mener å huske det kosta 600-700 på mekonomen for spennrulle og reim. Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet Februar 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2005 Stemmer det, lurte bare på hva det kostet på Møller i forhold...er det noen forskjell på delene hos Møller og Mekonomen hva kvalitet angår? Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet Februar 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2005 Mekonomen skal vel ha tilnærmet orginal kvalitet på de fleste deler. Er jo bare å ta en tlf til møller når de har åpent og spørre hva det koster Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet Februar 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2005 I Haynes står det at de 6 skruene må byttes ut med nye...stemmer dette, eller kan jeg bruke de gamle? Noen som vet momentet de skal dras til med? Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Februar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2005 Skills2k har insturmentpanel tilsalgs.. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet Februar 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2005 Skills2k har insturmentpanel tilsalgs.. Ikke nå lenger...jeg har kjøpt det:) Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet Februar 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2005 I Haynes står det at de 6 skruene må byttes ut med nye...stemmer dette, eller kan jeg bruke de gamle? Noen som vet momentet de skal dras til med? Altså, de 6 på trykkplaten.... :rolleyes: Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Februar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2005 Altså, de 6 på trykkplaten.... :rolleyes: bruk de gamle, og bare skru til sånn ganske godt :) har alltid fungert for meg :) Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet Februar 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2005 bruk de gamle, og bare skru til sånn ganske godt :) har alltid fungert for meg :) Nice...skal kjøpe låsvæske også...så sitter det vel...ah, en mnd til ny motor...klør i fingrene nå - skal montere i påska. Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Februar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2005 Nice...skal kjøpe låsvæske også...så sitter det vel...ah, en mnd til ny motor...klør i fingrene nå - skal montere i påska. Er en god følelse man får inne seg første gang man virkelig gir sin ny bygde 16v et ordentlig gasspådrag og motoren drar deg avsted :) Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
silvergti Skrevet Februar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2005 Helt ening. sånt man aldri glemmer....når både lyd og drag stemmer.... HÆRLIG! doh :) :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg