Gå til innhold

NeonMuffler: Bmw 318i - BMW 335tic prosjekt

Ranger emnet


NeonMuffler

Anbefalte innlegg

ikke lov å flytte torpedoveggen på bilcross bil.. sjeldent lov på noen biler uansett.. torpedoveggen er ganske hellig

 

Når sa jeg at noen flytta torpedoveggen på en bilcrossbil? Det står at noen legger slanger til radiatoren gjennom kupèen, ettersom radiatoren er plassert bak. Og dessuten, en liten modifisering, og flytting av torpedoveggen er det forskjell på..

'84 Alfa Romeo GTV6

'92 BMW E34 520iA (bytta i alfa)

'82 BMW E28 535iA (solgt)

'84 BMW E30 318i (skrota)

'87 Honda Accord 2.0 EXi (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Når sa jeg at noen flytta torpedoveggen på en bilcrossbil? Det står at noen legger slanger til radiatoren gjennom kupèen, ettersom radiatoren er plassert bak. Og dessuten, en liten modifisering, og flytting av torpedoveggen er det forskjell på..

 

For å bruke motorfester "type 3" så må torpedoveggen masseres følsomt med en liten slegge noen steder iflg de som har gjort det før

Imponert...men ikke overrasket.

Låven racing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han skulle jo ikke bygge banebil da...

Er gatebil med "banebilpreg"... les skikkelig før du poster ;)

 

Du får virkelig beklage, men jeg har andre ting å gjøre enn å lese selvbiografien til NeonMuffler og BMW`n!

 

Men hvis han har planer om hvite skilter, bør han undersøke om han får godkjent bilen med radiator baki og airscoop på taket. Jeg fikk ikke ha radiatoren baki på korden.

 

Stå på Neon ;)

Mercedes W210 - Vw Golf MK2 TD "ShabbyLooker" - Opel Record C Caravan V8 Prosjekt - Dodge Dart 4d til 2dHT ombygging

(x)Audi Coupe 1993 - (x)Vw Jetta 1983 - (x)Vw Golf "Loppa" MK1 - (x)Audi Coupe 2.8V6Q

Lenke til kommentar
Del på andre sider

først skal jeg forhøre meg med biltilsynet og høre om dette kan godkjennes, hvis det viser seg å være mulig, så blir det radiator bak:)

 

har hvert i fredrikstad og hentet en fin brukt Rieger GTS bakfanger:D

men har noen planer for den, skal endres litt;)

NYEbilderavMINbil019Medium.jpg

 

fikk også med 3 felger i 15":D

NYEbilderavMINbil018Medium.jpg

 

BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes!

http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe!

Gatebil Magazine Freelancer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjipt at det er 4-bolts felger da:S

fangeren så bra ut btw:)

hehe, fikk dem med jo gratis:D men vi kommer til å leite etter en lik felg, så lakker vi dem orange, og setter de på den orange e30'n vi har:D

 

BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes!

http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe!

Gatebil Magazine Freelancer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir bra Neon! Gromt at du stpøper panser i glassfiber osv... Det er litt jobb men blir gromt når en er ferdig :D

Blir en sinnsykt heftig bil som ingen andre har maken til!!

 

Og en ting til: Regner med at et verksted/gasasje står høyt på din ønskeliste?

takker:)

ja, kunne trengt et sted å stå inne, men det måtte ha ligget i området, gidder ikke dra langt for å mekke litt;)

 

BMW 335i Turbo prosjekt sponsing ønskes!

http://www.NeonMuffler.com Endelig oppe!

Gatebil Magazine Freelancer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår