fastone Skrevet Januar 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2003 Originally posted by HemiCuda en kamerat av meg hadde en sånn... en grønn med svææær vinge... vi pressa den opp i skummle 140 km\t :D Jeg klarte 165 km/t (på speedometeret). Hadde jeg et øye på veien og et på panseret, bare ventet på at stemplene skulle komme flyene opp igjennom panseret. Monterte turteller etter dette Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Januar 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2003 Originally posted by fastone Jeg klarte 165 km/t (på speedometeret). Hadde jeg et øye på veien og et på panseret, bare ventet på at stemplene skulle komme flyene opp igjennom panseret. Monterte turteller etter dette hahaha.... skummle greier... idet vi hadde 140 km\t så ble vi frakjørt av en gammel stasjonsvogn og en van med tilhenger :D Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nilsgeorg Skrevet Januar 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2003 min første bil... hmm... nå må jeg tenke laaangt tilbake... Opel vectra gt -94 har den den dag i dag! like fin(på utseende) som når jeg kjøpte den for hele 4mnd siden:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Januar 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2003 Originally posted by nilsgeorg2002 min første bil... hmm... nå må jeg tenke laaangt tilbake... Opel vectra gt -94 har den den dag i dag! like fin(på utseende) som når jeg kjøpte den for hele 4mnd siden:D ikke gale til og være første bil.... (selv om det er Skropel :D ) Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet Januar 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2003 Volvo 240 GL '88 går og går Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Januar 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2003 Originally posted by Nox Volvo 240 GL '88 går og går *snufs* din er nyere enn min :D Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Januar 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2003 ville ha diesel jeg oxo... Holdt på å kjøpe en Golf II Gtd som første bil. Istedet ble det en 87 m Gti 8v. Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Januar 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2003 Originally posted by borabora ville ha diesel jeg oxo... Holdt på å kjøpe en Golf II Gtd som første bil. Istedet ble det en 87 m Gti 8v. diesel er sikkert ganske så økonomisk i forhold til en bensin bil.... ihvertfall for en student eller.no Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Januar 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2003 Hmm... vet ikke om jeg tør si det men min første bil var en Ford Capri.... En skikkelig GTI killer... med 3.0 liter og webere spiste den GTi til frokost... men kombinasjonen 18 år,"verdensmester" og 150hk er ikke bra.... motoren døde etter 7 mnd.. *mimre* Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Januar 15, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2003 Originally posted by nitewlkr Hmm... vet ikke om jeg tør si det men min første bil var en Ford Capri.... En skikkelig GTI killer... med 3.0 liter og webere spiste den GTi til frokost... men kombinasjonen 18 år,"verdensmester" og 150hk er ikke bra.... motoren døde etter 7 mnd.. *mimre* rip..... :D Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exylon Skrevet Januar 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2003 Da hadde nok jeg den råeste førstebilen ja... En Fiat Ritmo... Gikk som ei kule!!! Den var faktisk ganske morsom.... Siter http://www1.garaget.org/archive/125/124048/162317/162317-1549970.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet Januar 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2003 Originally posted by HemiCuda diesel er sikkert ganske så økonomisk i forhold til en bensin bil.... ihvertfall for en student eller.no Enkamerat hadde en Golf II 1,6 td som første bil hadde den i 5 år og i sommer bytta han den i en Golf 4 150 hk TDi.....:D Den går fælt. :) Hadde Fiat Uno visker på Gti'en jeg, nærmeste jeg kom fiat og første bil.. He,he. Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Januar 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2003 Originally posted by HemiCuda S står for Sport?? :D Mulig S står for sport ja. Var ikke akkurat mye sport ved den bilen men.. Hadde den ikke i mange mndr før jeg kjøpte meg ny bil.. men Opel`n var nok min første bil ja.. hehe.. God førstebil det! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jumbo Skrevet Januar 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2003 1973 VolksVagen 1303-S mintgrønn metallic RÅ bil på glatta. Desverre så ihelrusta at jeg sendte den til de evige motorveier for et og et halvt år siden ... angrer litt på det, den hadde vert veteran i dag :( :(.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D-1 Skrevet Januar 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2003 en going av en peugeot 405 GLX 93 mod.har gått som ei kule til nå i alle fall,men på grunn av litt vel langt km tall så tror jeg jeg må ut med litt penger snart!:D Siter itj sant Skrapbil med mange farger snart renovert til vidunder bil med samme farge! he he....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg