Gå til innhold

Din første bil??

Ranger emnet


HemiCuda

Anbefalte innlegg

Originally posted by HemiCuda

 

en kamerat av meg hadde en sånn... en grønn med svææær vinge... vi pressa den opp i skummle 140 km\t :D

 

Jeg klarte 165 km/t (på speedometeret). Hadde jeg et øye på veien og et på panseret, bare ventet på at stemplene skulle komme flyene opp igjennom panseret. Monterte turteller etter dette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 298
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by fastone

 

Jeg klarte 165 km/t (på speedometeret). Hadde jeg et øye på veien og et på panseret, bare ventet på at stemplene skulle komme flyene opp igjennom panseret. Monterte turteller etter dette

 

hahaha.... skummle greier... idet vi hadde 140 km\t så ble vi frakjørt av en gammel stasjonsvogn og en van med tilhenger :D

-1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil)

-1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by nilsgeorg2002

min første bil... hmm... nå må jeg tenke laaangt tilbake...

 

Opel vectra gt -94

 

har den den dag i dag! like fin(på utseende) som når jeg kjøpte den for hele 4mnd siden:D

 

ikke gale til og være første bil.... (selv om det er Skropel :D )

-1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil)

-1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by borabora

ville ha diesel jeg oxo...

Holdt på å kjøpe en Golf II Gtd som første bil.

Istedet ble det en 87 m Gti 8v.

 

diesel er sikkert ganske så økonomisk i forhold til en bensin bil.... ihvertfall for en student eller.no

-1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil)

-1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by nitewlkr

Hmm... vet ikke om jeg tør si det men min første bil

var en Ford Capri....

En skikkelig GTI killer... med 3.0 liter og webere spiste den GTi til frokost... men kombinasjonen 18 år,"verdensmester" og 150hk er ikke bra.... motoren døde etter 7 mnd.. *mimre*

 

rip..... :D

-1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil)

-1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by HemiCuda

 

diesel er sikkert ganske så økonomisk i forhold til en bensin bil.... ihvertfall for en student eller.no

 

Enkamerat hadde en Golf II 1,6 td som første bil hadde den i 5 år og i sommer bytta han den i en Golf 4 150 hk TDi.....:D

Den går fælt. :)

 

 

Hadde Fiat Uno visker på Gti'en jeg, nærmeste jeg kom fiat og første bil.. He,he.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår