liIIebror Skrevet Desember 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 har en kompis som skal bli kvitt 10 sett med tåkelys som passer til 90 fanger, med braketter og dem er nye i eske alle sammen budene begynner på 500 kr per sett pluss frakt 1. Espen Sørum Hagen (ladden) SOLGT! 2. stein tore solli (stein t) SENDT! 3. Svein Even Løvold (vwgolf2gti16V) SOLGT 4. Jan-Runar Skaget (shaky) SOLGT! 5. Gøran Børvik (opus) SOLGT! 6. Arnt-Stian Andersen (turbosmurf) SOLGT! 7. jon anders sletta (johnieboy) SOLGT! 8. Aleksander Amundsen (ultracomp) SENDT! 9. Per B Bratteberg (yoshy) SOLGT! 10. TDPOWER SOLGT! ikke si at dere skal ha hvis dere ikke skal ha det da.. og skriv det her eller send meg en pm så setter jeg dere opp på lista her Mvh lars moe Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rallye Skrevet Desember 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 Originally posted by liIIebror har en kompis som skal bli kvitt 10 sett med tåkelys som passer til 90 fanger, med braketter og dem er nye i eske alle sammen budene begynner på 500 kr per sett pluss frakt 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9. 10. ikke si at dere skal ha hvis dere ikke skal ha det da.. og skriv det her eller send meg en pm så setter jeg dere opp på lista her Mvh lars moe 10 sett som "passer" hva slags tåkelys er det da ? bilder ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liIIebror Skrevet Desember 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 vanlige som er på golf.. i di hulla som er der til dem liksom :P Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeez Skrevet Desember 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 Stjælt en kasse fra Møller? :) Men det er bare lysa og braketter, syter for kabler, bryter, vern og relè sjøl? Siter Volkswagen - Da weißt man, was man hat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liIIebror Skrevet Desember 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 er uten ledninger ja. men kan høre med han om han skaffer det å da.. ikke umulig det Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeez Skrevet Desember 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 Neisj, går fint ann å ordne kabler m/sikring og relè, var mest bryteren eg tenkte på, men det går vel greitt å ta en tåkelysbak/varmetråd/lysbryter og slipe vekk symbolet der og bruke den. Men vil jo helst ha en original, sjøl om det nok koster flæsk.. Det er slike lykter, hvertfall i passformen som selges? Siter Volkswagen - Da weißt man, was man hat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimoajajaj Skrevet Desember 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 Er det altså glassklare lykter? Siter VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shaky Skrevet Desember 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 Sett meg opp, har sendt PM med navn og adresse. Siter 02 Caravelle tdi 84 Golf GTI (i deler) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet Desember 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 er det glassklare tåkelys mann?? OM DET ER DET?? så sett meg opp NÅ:):) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimoajajaj Skrevet Desember 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 Hvis bildet stemmer med de som selger, så må det være glassklare.. de på bildet er jo glassklare :) Siter VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gofle2 Skrevet Desember 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 hmm... om det er glassklare så kan du sette opp meg også Siter [08] bmw e91 318d til salgs -x- 99 bmw e46 320i (solgt) -x- 93 Bmw e36 318is (solgt) -x- 85 audi 90 2,0 5e (solgt) -x- 86 golf2 1,8 gl (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeez Skrevet Desember 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 Det er sikkert ikkje de på bildet da folkens! Lurte bare på om de var like i formen, eller om det bare var noe som "kunne passe" i fangeren.. Siter Volkswagen - Da weißt man, was man hat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liIIebror Skrevet Desember 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 det er nok ikke glassklare nei. men da setter jeg opp deg shaky? Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liIIebror Skrevet Desember 8, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 Originally posted by Jeez Neisj, går fint ann å ordne kabler m/sikring og relè, var mest bryteren eg tenkte på, men det går vel greitt å ta en tåkelysbak/varmetråd/lysbryter og slipe vekk symbolet der og bruke den. Men vil jo helst ha en original, sjøl om det nok koster flæsk.. Det er slike lykter, hvertfall i passformen som selges? [/quote jepp er sånne ja men ikkemed klart glass, og alle har vel tåkelysbryter med to steg orginalt?? så den ene hakket går bak og den andre går for de forann?] Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shaky Skrevet Desember 8, 2004 Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2004 Sett opp meg, skal ha meg grøftelys uansett åssen glass det er. Siter 02 Caravelle tdi 84 Golf GTI (i deler) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg