Gå til innhold

Dårligste unnskyldningen for at politiet stoppet deg!

Ranger emnet


audifanatic

Anbefalte innlegg

Aldri fått vite grunnen til at politiet stoppet meg jeg, og er strengt tatt utrolig uinteressert i å vite grunnen.

 

Hvorfor det mister? =P Vet du ikke at politiet kun er ute etter å lage kvalm? =P

 

Nei, vi skulle hatt det sånn som det er i statene... Sånn at snuten ikke kunne stoppe deg med mindre de hadde noen mistanker om noe...

- Bilen min er som den norske stat - kjøpt og betalt =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 136
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvorfor det mister? =P Vet du ikke at politiet kun er ute etter å lage kvalm? =P

 

Nei, vi skulle hatt det sånn som det er i statene... Sånn at snuten ikke kunne stoppe deg med mindre de hadde noen mistanker om noe...

 

Nettopp derfor jeg ikke spør, for da får jeg vel bare en eller annen idiotisk grunn jeg irriterer meg over senere :)

Evt. "rutinekontroll"

Kverna's Bildetråd

Xenon har jo tatt helt av :P

He did it again

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor det mister? =P Vet du ikke at politiet kun er ute etter å lage kvalm? =P

 

Nei, vi skulle hatt det sånn som det er i statene... Sånn at snuten ikke kunne stoppe deg med mindre de hadde noen mistanker om noe...

 

Jupp, purken i Norge blir ansatt for å lage kvalm, og det er ingen problemer med purken i USA. Du har så rett, så rett :)

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blitt stoppa pga manglet belter i min 1958 modell boble, og måtte klage leeeeeenge med han politimannen, fordi, visstnok, boble hadde delt rute til 1972.... Idiot.

 

Stoppa med boble pga at jeg visstnok hadde vært og burna og holdt helvete, men han ga seg da han fikk prøve den litt :D 1200 30 hest powerrr!

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble stoppa fordi jeg rakk finger til en politibil som kom i motgående en gang:D

Bråsnudde og kom etter meg for fulle sirener

 

Fullstendig unødvendig og tåpelig fra min side, men var litt frustrert etter å ha fått en bot på 6500,- 2 min tidligere, hehe.

 

De som stoppa meg fikk øye på bota og sa at de skjønnte åssen det hang sammen, så fikk kjøre videre :D

Signaturen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp, purken i Norge blir ansatt for å lage kvalm, og det er ingen problemer med purken i USA. Du har så rett, så rett :)

 

 

Eirik

 

i statene latt dem i hvertfall biler med hydraulisk fjæring få kjøre på veien, her blir du voldtatt med batong om du har det. Her er det 3mnd uten lappen og bot på 5200kr(notodden) mens fjortiser rusa på ghb får herje villt i gatene.

 

I statene prioriterer dem mye bedre, selv om det går hardere for seg.

Endret av merce-123

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I statene prioriterer dem mye bedre, selv om det går hardere for seg.

 

Tror ikke USA er så sinnsykt mye bedre land å bo i selv om folkene har bedre rettigheter som sjåfører... Det går langt hardere for seg ja, og snuten tyr til vold langt mer enn norsk snut gjør...

 

 

Men likte den fine kommentaren om batongen. Selverfart? =P hehe...

- Bilen min er som den norske stat - kjøpt og betalt =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i statene latt dem i hvertfall biler med hydraulisk fjæring få kjøre på veien, her blir du voldtatt med batong om du har det. Her er det 3mnd uten lappen og bot på 5200kr(notodden) mens fjortiser rusa på ghb får herje villt i gatene.

 

I statene prioriterer dem mye bedre, selv om det går hardere for seg.

 

Se Sunday Driver av Rockstar, så ser du purk i USA som ikke akkurat er positive til hydraulisk fjæring.. :) Videoen hevder hydraulikk ble oppfunnet fordi purken var lei av at ramma skrapa på asfalten, og en politikar hevder at hydraulikk er farlig og alt mulig.. Ødelegger visst bilene og.. Tro meg, gutta fikk bøter for litt av hvert de og.. Og gjett hva bileierne i den videoen sa da? Ikke ordrett, men: "Them cops should'a been out catching some real criminals" :)

 

 

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se Sunday Driver av Rockstar, så ser du purk i USA som ikke akkurat er positive til hydraulisk fjæring.. :) Videoen hevder hydraulikk ble oppfunnet fordi purken var lei av at ramma skrapa på asfalten, og en politikar hevder at hydraulikk er farlig og alt mulig.. Ødelegger visst bilene og.. Tro meg, gutta fikk bøter for litt av hvert de og.. Og gjett hva bileierne i den videoen sa da? Ikke ordrett, men: "Them cops should'a been out catching some real criminals" :)

 

 

Eirik

 

 

Rart det er så mange biler der med luftfjæring da, i såfall har dem dårligere kunnskaper om bil der borte(snuten altså):)

 

Eller skal jeg nevne Sverige? ta en kikk på raggare på youtube, så diskuterer vi etterpå:) om hvem som har latterlig strengt regelverk.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går langt hardere for seg ja, og snuten tyr til vold langt mer enn norsk snut gjør...

hehe...

 

kjempebra:) da slipper man voldelige folk, narkomane, drapsmenn osv. i større grad, det vil si i forhold til innbygger-antall, problemet er våpenrestriksjonene der borte, dem eksisterer jo omtrent ikke. Men så kan man forsvare seg om noen skulle være litt for pågående på kvelden:)

 

å JA, jeg er klar over at det er mange drap der borte! bare sånn btw

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår