apriliamk Skrevet Oktober 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2004 hei. skal ha bil nå skal enten ha mercedes benz e class ca modell 98 eller en bmw e 46 ca modell 98.. er ganske usikker. hvem hadde du valgt? kom med + og - ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gEIRA Skrevet Oktober 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2004 Du poster ikke et sånt spørsmål på et _BMW_ forum.. Merce eller BMW... Positvt med BMW, det er BMW. Negativt, ingenting. Positivt med Merce, ingenting. Negativt, det er ingen BMW.' End of Discussion. Siter AC Schnitzer beyond the standard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-36 burnout Skrevet Oktober 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2004 Dette er helt to forskjellige biler! Du må se hva du vil ha. Merce er litt mer "pappabil" enn BMW 3-serie. Mercen er laget mest for å utstråle kvalitet og komfort. BMW blir mer "moderne" og MYE mer sportslige kjøreegenskaper. Positive med begge er at begge er bakhjulsdrevet :) Siter Current Car: 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Oktober 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2004 En som liker BMW ville aldri valgt MB En som liker MB ville aldri valgt BMW. Dette betegner en ekte entusiast. Dette er forskjellige biler, men hvis du vil ha den sportslige bilen så er BMW E46 det korrekte valg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet Oktober 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2004 Ville klart valgt E46, har et tøffere utseende en en stor E klasse. Men det er jo spørs ka du er ute etter. BMW :peace: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Oktober 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2004 Originally posted by JuIius En som liker BMW ville aldri valgt MB En som liker MB ville aldri valgt BMW. Dette betegner en ekte entusiast. Dette er forskjellige biler, men hvis du vil ha den sportslige bilen så er BMW E46 det korrekte valg Jeg er gal etter BMW, men har hatt Mercedes og kunne godt tenkt meg en igjen. Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Oktober 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2004 Originally posted by BMW-328 Jeg er gal etter BMW, men har hatt Mercedes og kunne godt tenkt meg en igjen.Altså, jeg er ikke låst til et merke Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kilronan Skrevet Oktober 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2004 Originally posted by BMW-328 Jeg er gal etter BMW, men har hatt Mercedes og kunne godt tenkt meg en igjen. Jeg har kjørt titusenvis av kilometer i begge disse bilene, og hadde jeg hatt valget (som jeg jo forsåvidt hadde da jeg kjøpte bil) så hadde jeg valgt e46 igjen. E-klassen er stor og komfortabel cruiser, men i utgangspunktet ingen kjøremaskin. Kjører du derimot veldig mye, så sliter den deg ikke ut. Kjøper du en e46 får du en bil som fortsatt er penere enn det aller meste som står i nybilbutikkene (hvis det betyr noe) og som har betraktelig mer dynamiske kjøreegenskaper. Siter e46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Oktober 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2004 Originally posted by BMW-328 Jeg er gal etter BMW, men har hatt Mercedes og kunne godt tenkt meg en igjen. No offence, men jeg skrev Dette betegner en ekte entusiast. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet Oktober 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2004 Originally posted by apriliamk hei. skal ha bil nå skal enten ha mercedes benz e class ca modell 98 eller en bmw e 46 ca modell 98.. er ganske usikker. hvem hadde du valgt? kom med + og - ;) det lille jeg har kjørt av e klasse og e 46 så ville jeg kjøpt e46 e klassen blir litt stor og klompete når du skal kjøre litt aktivt. men til duger fint til å bare cruise rundt med. liker også designet til e46 bedre en e klassen.. ser litt mere sporty ut. Siter 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Oktober 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2004 Hvis plass osv. er samme faen for deg; Velg E-klassen (som jeg har nå) hvis du elsker å cruise og digger langturkomfort Velg 3-serien hvis du er typen som elsker å KJØRE, og ikke bare bli transportert fra A-B.. ;) Men du får også langturcomfort og cruising her!! Begge er absolutte yndlingsbiler!! :) Edit: Hvorfor ikke en E39?? :D Det er en suveren bil det også! Utrolig god å kjøre, og med like god plass osv. som en e-klasse! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet Oktober 20, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2004 Originally posted by JuIius Quote) Originally posted by BMW-328 Jeg er gal etter BMW, men har hatt Mercedes og kunne godt tenkt meg en igjen. No offence, men jeg skrev (Quote) Dette betegner en ekte entusiast. Det er noe i det du sier Karsten, men dette er og noe som betregner en fantast. Som nekter å innse at det finnes merker som har en modell eller fem som er enten bedre, råere, sterkere, peneere osv en det merket som han holder seg til... Går en hårfin linje der. Eg sverger til BMW, og kommer vel ikke til å skifte merke de første 50 årene, men eg har ingen problemer med å like andre merker og modeller og belønne de for egenskapene deres. Ellers slutter eg meg til de andre lenger oppe med tanke på forskjellene på disse bilene... eneste som kan tilføyes er vel at det er lettere å få ett "personlig" preg på en BMW (tenker ikkje på rice-hore-plastic-fantastic-inngrep), enn på en Mercedes E. Siter 2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil 1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt 1997 BMW 316i (skal på eu og selges) 1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
apriliamk Skrevet Oktober 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2004 takk for mange bra svar. jeg er ny på forumet og vet ikke hvor jeg skal poste. jeg viste jo at her er det bmw folk og dem velger bmw viste ikke helt hvor denne posten passet så jeg la den her ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Oktober 21, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2004 Post samme posten i merce forumet og se hva de skriver da vettu! De som har de beste argumentene velger du, ikke ha egne valg ;) kjøp e46! coupe! Siter [0]Bmw 320i -89 [X]Toyota Corolla -86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg