ladetrykk Skrevet Oktober 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2004 bilene blir rullert mellom forskjellige politidistrikt. Dessuten pleier de i mange små politidistrikt å bruke sine egne privatbiler. Siter Do you understand the words comin outa my mouth? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Oktober 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2004 Når kom det lancer evo til trondheim egentlig??? tror ikke det! :rolleyes: Siter 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-styling Skrevet Oktober 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2004 Originally posted by Dr.Ing.h.c.F.P bilene blir rullert mellom forskjellige politidistrikt. Dessuten pleier de i mange små politidistrikt å bruke sine egne privatbiler. Det gjelder ikke alle distrikter. Takk herren i kjærka for det. Siter Turid Laila, Pondus og Jokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet Oktober 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 Originally posted by Dr.Ing.h.c.F.P bilene blir rullert mellom forskjellige politidistrikt. Dessuten pleier de i mange små politidistrikt å bruke sine egne privatbiler. Vet om en som ble tatt av en lensmann på Jessheim. Vedkommende hadde gitt flatt jern på den sure gamle Courieren for å dra fra den forbanna råneren i en Ascona som lå bak. Men faen, tror du ikke det var lensmannen som lå bak i Ascona... Ellers kan jeg bekrefte at Follo-politiet har en svart Mondeo stv med store tusenmetere. Ble stoppet for en "koseprat" i går ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Centronic Skrevet Oktober 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 Det går en rød Primera i drammens området ihvertfall.. Nå husker jeg ikke helt regnummeret. Har møtt den endel ganger for å si det sånn.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subsuki Skrevet Oktober 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 Originally posted by Jens Vet om en som ble tatt av en lensmann på Jessheim. Vedkommende hadde gitt flatt jern på den sure gamle Courieren for å dra fra den forbanna råneren i en Ascona som lå bak. Men faen, tror du ikke det var lensmannen som lå bak i Ascona... Ellers kan jeg bekrefte at Follo-politiet har en svart Mondeo stv med store tusenmetere. Ble stoppet for en "koseprat" i går ;) Hva er det du kjører forresten? Siter ***Orji*** 1991 E34 M5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Oktober 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 Originally posted by Subsuki Og by the way....ser du en BMW 760iL(Bondevik tralla) så forsøk å legg deg heeelt oppi ræva på den....hehe. tar ca 20 sek, så ser du et par xenon lys som sladder og herjer bak deg, de gutta i den følgebilen(sort 5-serie) er helt nuts. De er som regel noen hundre meter unna, og i det en potensiell "Al Qaida bil" kommer i nærheten av vår kjære statsloff så gjør de ABSOLUTT alt for å presse seg mellom deg og 760`n. prøv selv:D Hehe, action i hverdagen! Hive på seg talibanskjegg og turban så har man det gående :D Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subsuki Skrevet Oktober 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 Ja, det må jo være drømmejobben...kjøre 540 hele dagen, og få grisekjøre hver gang det kommer en "farlig" :rolleyes: bil. Siter ***Orji*** 1991 E34 M5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet Oktober 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 Originally posted by Subsuki Hva er det du kjører forresten? Har nok ingen dyr og ekslusiv bil. Bare en gammel Corolla GT. Og du? Ser jo at det er en E39, men hvilken? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyota R Skrevet Oktober 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 Bilene står registrert på de forskjellige seksjonene innefor politiet, f.eks økonomiavdelingen, narkoavdelingen osv.. Siter Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Oktober 14, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2004 Har skjedd ting i Moss siden den lista der ble laga ;) Skal se hva jeg får info om, de har jo begynt å parkere på sperra område nå.. :/ BTW, lånte 7'ern til fatter og tok den til Oslo her om dagen...tror du faen ikke 760'n dukka opp bak meg, og passerte? Joda :D La meg etter, ganske tett. Så kom en søt 5'er på sida mi og vinka meg bort. Hmm...hva gjorde jeg? Dro fra :D :D 760'n dro på som juling, samma gjorde jeg :D Moro, men turte ikke da de rulla ned vinduet og begynte å rope til meg :D Siter Scampi - BMW-chauffeur, autodidakt fotograf og kosegutt 1998 E36 318iT Individual Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boppe Skrevet Oktober 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 Originally posted by DCA Når kom det lancer evo til trondheim egentlig??? tror ikke det! :rolleyes: Det går en sort slik i trondheim. Om det er politiet sin vet jeg dog ikke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeb Skrevet Oktober 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2004 Har ikke lagt merke til noen Evo'er enda, men ett par WRX'er har dem da. Veit ikke om den ene er bare en vanlig Impreza? Den vel så kjente WRX'en dems har to små tusenmetre foran, husker ikke om den andre har det. Forsåvidt så har den med tusenmetre blitt observert parkert ved ett boligområde Kattem, (Hint, noen som vil slice dekka?). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Oktober 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2004 Ble meg fortalt idag at Politiet i Bodø visstnok har en Ford Mondeo stv, sølvgrå, ny type med Taxi skilt på taket som Sivil snuten bruker... Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Oktober 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2004 Originally posted by B.T.i Ble meg fortalt idag at Politiet i Bodø visstnok har en Ford Mondeo stv, sølvgrå, ny type med Taxi skilt på taket som Sivil snuten bruker... Med taxi-skilt faktisk...det er rett og slett bare horete... :mad: Siter Scampi - BMW-chauffeur, autodidakt fotograf og kosegutt 1998 E36 318iT Individual Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg