vw-vegard Skrevet Mars 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2007 Helt sikkert det vet du :) Kong-Erik J: går noen av de mondeo'ene her ja :) Sivil S60 også som ofte er på farten, uten xenon forøvrig. Par år gammel ser det ut som, meeeget opptatt av å ta råkjørere :) Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
razzle Skrevet April 1, 2007 Rapporter Share Skrevet April 1, 2007 Trondheim: Mørkegrønn Chrysler Voyager reg nummer VF 11718 med sotede ruter og ekstralys foran. Vet ikke om den er blitt nevnt før her men i går formiddag ble ihvertfall en stakkar stoppet og tatt med av den på omkjøringsveien ved Moholt. Siter '92 BMW 318is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crazy Corsa Skrevet April 1, 2007 Rapporter Share Skrevet April 1, 2007 Noen som vet åssen sivil biler de kjører i Moss/Østfold??? Siter 96 Omega 3.0 v6 24v CD Prosjekt Tråd X 94 Crazy Corsa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bemysun Skrevet April 6, 2007 Rapporter Share Skrevet April 6, 2007 Unnskylder meg med at jeg er jente ;) Så merke på bilen har jeg litt problemer med å fastslå :) MEN om det er en sivil regner jeg med det er noen som drar kjennsel på fgl beskrivelse: Mørk burgunder,kan se ut som sort i mørket. I mine øyne litt fancy bil. Med sånn spoiler sak på bagasje lokket. Lav på en måte.. 3 dørs tror jeg.Har vært inne på tanken om det kan være en toyata celica.Men det er bare en tanke.. Tror reg nr sstarter på BC Noen som har noe info :D Tok disse bildene her om dagen ned hos ferno norden: Bildene fjernet etter ønske fra Ferno Norden, beklager at dette ikke skulle komme ut enda ! Har også oppdatert denne siden med bilder av sivilbiler Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frk. Hagen Skrevet April 6, 2007 Rapporter Share Skrevet April 6, 2007 Bilmerke: Peugeot 406Reg.nr: CF15766 Patruljested: E6 (Hamar - Oslo) Beskrivelse av bilen: Sivil UP, 4-dørs, burgunderrød, 17" eller 18" felger, senka bil med solfilm på alle rutene unntatt frontruta. I Hedmark-Oppland området (spes Lillehammer-Gjøvik-Hamar til Oslo kryr det av UP-Peugeot 406. Siter Wrom-Wroom-Wrooom- Yyyyyyyyyyy-BANG! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet April 7, 2007 Rapporter Share Skrevet April 7, 2007 lurer du på hvilken motorisering som er i politibiler i ditt område? om du har 250hk så er det jo lite vits å gi etter for en bil med 130hk. Stikker du av kan du bare nekte for å ha kjørt og da er dem like langt. tast reg nr her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet April 7, 2007 Rapporter Share Skrevet April 7, 2007 Helt sikkert det vet du :) Kong-Erik J: går noen av de mondeo'ene her ja :) Sivil S60 også som ofte er på farten, uten xenon forøvrig. Par år gammel ser det ut som, meeeget opptatt av å ta råkjørere :) Jo takk.. 7500 kr... Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet April 7, 2007 Rapporter Share Skrevet April 7, 2007 Tok disse bildene her om dagen ned hos ferno norden: Bildene fjernet etter ønske fra Ferno Norden, beklager at dette ikke skulle komme ut enda ! Du har ikke gjort noe ulovlig, så var jo ikke noe vits i å fjerne bildene... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OpelFanatikeren Skrevet April 8, 2007 Rapporter Share Skrevet April 8, 2007 Du har ikke gjort noe ulovlig, så var jo ikke noe vits i å fjerne bildene... Jeg har mine grunner. Siter "Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo 245T Skrevet April 30, 2007 Rapporter Share Skrevet April 30, 2007 Sett utenfor Møller/Audisenter i Bergen: Svart Audi A4 sedan, regnr SU43xxxx (husker ikkje resten) 2,7 TDI, svær antenne på siden av kofferten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goLd^- Skrevet Mai 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 aldri sett en snute audi før :O Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bemysun Skrevet Mai 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2007 aldri sett en snute audi før :O Ser du holder til i Larvik... Watch out!!!!!! :uhhmmwhat?: Vestfold politiet har opptil flere Audi stv.:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan E-28 Skrevet Mai 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2007 Sivil Bergen: Stod i dag på Flesland. Med 2 blå i grillen. Pilot inni, og Politi parkeringsbevis: MB C180 Hvit Sliten og dårlig vedlikeholdt. En del kantrust i hjulbuene. reg: KZ47535 I følge vegvesenet en 99mod som skal EU godkjennes i løpet av Mai. Så mulig den ikke er å se på veien så veldig mye lenger som sivil :) Siter 320si -06535i -87528i -855xxi? -82 prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
c.m.n. Skrevet Mai 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2007 I Hedmark-Oppland området (spes Lillehammer-Gjøvik-Hamar til Oslo kryr det av UP-Peugeot 406. Våler, Flisa, Elverum og Kongsvingerområdet er det mye Ford Mondeo som sivilbiler. Både den "nye typen" og de som er litt rundere (rundt 96mod?). De fleste er mørke grønne eller blå, med ekstralys i fronten. Har blitt stoppet av en grå Saab 9-3 ved Rena, men dette var UP som sikkert kan være hvor som helst.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BOS 84 Skrevet Mai 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2007 svart 06/07 audi a4 stasjonsvogn sivilbil i område ski/follo husker ikke reg nr. Siter -15 Skoda Octavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg