Boosti Skrevet Februar 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2007 Stemmer det at politiet skal ha hatt flere sierra cosworth`r i eie på mitten av 90`tallet? Har hørt mye snakk om det, men aldri noen som kan si det helt sikkert. De skulle vist bare ha blitt brukt i spesielle tilfeller.... Siter Kvalitetsbevisst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Germanlook Skrevet Februar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2007 PASS PÅ : OSLO !!!2006 Modell Golf 5, mørkeblå sota bakvinduer, xenonlys, ellers ganske orginal. Reg.nr var BR 28... Ga meg en heftig bot istad iallefal..... Det er fakisk en GTI. Dem har fått noen sivile A4 S-Line biler nå også! Siter Proud member of: Der Volkswagen Schnellfahrers http://dvs.skynetblogs.be -73 1303RS -13 Polo WRC edition -15 Octavia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennet Skrevet Februar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2007 Det er fakisk en GTI. Dem har fått noen sivile A4 S-Line biler nå også! Sånn ? Siter Bilforumet.noSuper ModeratorForumregler!Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Februar 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2007 Stemmer det at politiet skal ha hatt flere sierra cosworth`r i eie på mitten av 90`tallet? Har hørt mye snakk om det, men aldri noen som kan si det helt sikkert. De skulle vist bare ha blitt brukt i spesielle tilfeller.... Det vet jeg ikke, men i trondheim kjørte de visstnok førstegenerasjons scorpio'er når de var nye. Dette er bare noe jeg har hørt, men det kom ut av en som er ansatt i trafikkavdelingen ved politiet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
razzle Skrevet Februar 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2007 Trondheim: Volkswagen Caravelle, mørkeblå, nyeste utgaven med sotede vinduer og lakkert helt ned. Vet ikke om dette er en tjenestebil eller privatbil, men hoppa ihvertfall en kledd i sivilt med ID ut fra passasjersetet i et lyskryss i går og flagga ned en som ikke hadde skilt bak som stod ved siden av. Siter '92 BMW 318is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Germanlook Skrevet Februar 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2007 Sånn ? Stemmer. 2,0 TFSI 200hk Quattro Siter Proud member of: Der Volkswagen Schnellfahrers http://dvs.skynetblogs.be -73 1303RS -13 Polo WRC edition -15 Octavia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Mars 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2007 Så en heromdagen, en sølvgrå eller svaak brun volvo s60 eller S80, reg nr. DL 11310 Også et lite bilde av en sivil Mondeo, med fin liten blå lampe inni og ørten strober i vinduene :D Sistnevnte stod utenfor politikontoret i Lillestrøm, Volvo'n stoppa noen på E6'en ved Lørenskog Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw318iGlenn Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 den mondeon der stoppa meg i helgen, kom kjørende ned mot lillestrøm i rundkjøringa ved sagdalen. Han og jeg var sånn ca 10 meter fra å kjøre inn i rundkjøringa da jeg la merke til han, i det jeg kjører igjennom VRENGER han over å følger etter, legger seg opp i ræva mi akkurat som han vil race men heldigvis har jeg kjørt en del i lillestrøm sentrum i helgene så har sett den i aksjon så jeg ligger bare å cruiser i 50 så AKKURAT når den busslomma kommer nede ved den båtmotor sjappa så skrur han på lysa og spør om det vanlige. Han rakk til og med å få med seg at jeg switcha fra park\grøftlys til nærlys mens han lå bak meg :fingers: så pass på folkens, nørdsa prøver å lure oss :nono: Siter [ ] Peugeot 605 2.0i, 1991 [x] Nissan Bluebird 2.0 SLX, 1986 [x] Citroen BX 19GTi, 1991 [x] BMW E30 318i, 1983 [x] Volvo 240 2.0, 1984 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet Mars 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 Kan nevne at hele Up i Oslo går snart over til VW.. dvs passat, golf, touran osv. Vent å se ;) Har du noen kilder for dette? Skal de da kvitte seg med alt annet rask de bruker i dag? Mange av Avensisene og Vectraene er relativt nye biler, samt at de har enorme mengder Mondeo og diverse Nissan, Mercedes, Volvo, SAAB og Peugeot. I Oslo/Akershus er det blitt uhyre vanskelig å skille ut UP-bilene... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OpelFanatikeren Skrevet Mars 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 jeg hadde en samtale med datteren til up sjefen i vestfold, hun fortalte at han skulle bytte ut den gamle volvoen har var så lei av med ny passat. Og at de fleste gamle skulle byttes ut med nye passater. Siter "Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Germanlook Skrevet Mars 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2007 Har du noen kilder for dette?Skal de da kvitte seg med alt annet rask de bruker i dag? Mange av Avensisene og Vectraene er relativt nye biler, samt at de har enorme mengder Mondeo og diverse Nissan, Mercedes, Volvo, SAAB og Peugeot. I Oslo/Akershus er det blitt uhyre vanskelig å skille ut UP-bilene... Bare å kikke her... http://www.simarud.no/ Siter Proud member of: Der Volkswagen Schnellfahrers http://dvs.skynetblogs.be -73 1303RS -13 Polo WRC edition -15 Octavia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet Mars 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2007 Har kilder ja ;) Faren til en god venn av meg jobber som salgssjef på Møller Skøyen. Up og politiet har over lengere perioder lånt passater for testing osv. Og de har nå kjøpt inn X antall nye. Avensisene kommer de nok til å beholde litt til og takk for det. Ultra lette å spotte. Men sett et par bilder av de nye sivle Passatene og er mange av de samme kjenntegnene på de. Eks Sota vinduer, ekstra antenne, dog vanskeligere å se blålysne i grillen. På avnensisen er det veldig lett, to små dioder over tåkelysene. Vi finner nok ut av det :) Men listen over biler man ikke skal kjøre forbi bli bare lengere å lengere hehe Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonolav95 Skrevet Mars 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2007 sivil saab i trondheim. kjedlig att jeg ikke fikk med reg nr.;/ Siter O 87 Bmw 320i x 90 Opel Calibra 16v 4x4 x 90 Opel Calibra 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Mars 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 Har du noen kilder for dette?Skal de da kvitte seg med alt annet rask de bruker i dag? Mange av Avensisene og Vectraene er relativt nye biler, samt at de har enorme mengder Mondeo og diverse Nissan, Mercedes, Volvo, SAAB og Peugeot. I Oslo/Akershus er det blitt uhyre vanskelig å skille ut UP-bilene... UP bilene bytter de ofte mellom forskjellige merker,men at de har valgt Passat som ny tjenstebil ellers er vel ingen nyhet.... Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000 Skrevet Mars 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2007 Spotta en Hvit v70 i Skien. Var sota vinduer. Ekstraspeil over det vanlige, hehe. Litt stor antenne på taket. Reg nummer: NE85***. Vet ikke mer. Siter Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg