Gå til innhold

Nissan Skyline R34 i Bergen bilder

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nei, dette var ikke et pent syn i mine øyne...

 

En slik lekkerbisk som R34'en er fra fabrikk fortjener ikke å motta en lakkjobb og en front som blir for drøy til og med for en forbanna Skyline...

 

Ellers er jo R34'ene lekre uansett hvor mye man prøver å ødelegge det, men må ærlig innrømme at dette var et steg i FEIL retning...

 

Har bilen skilter forresten?

Mvh,

Eric/S-2000

-----------------

LOTUS driver

*signatur redigert pga regelbrudd*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tommy_erwin

Alle som disser kan jo heller la sin egen Skyline være standard......... :rolleyes:

 

Det er forskjell på moderat eller styling som går i ett med bilen, men ikke kom å si at en front som har plass til 20 katter og 5 hester ikke blir for drøyt...

 

Som sagt ovenfor, mannen har lekt seg litt for mye med custom bygging av Skyline i NFSU...

 

Men at denne kommer til å sanke priser på treff til neste år, ingen tvil...

 

Hver eneste teen blir jo våte i buksa når de hører "Skyline", og dette må jo bare right up their alley... En overstylet Skyline...

 

Godt at iallefall denne gangen slipper den store premiesankeren å være en direkte film knock-off...

 

Eneste Kim må gjøre nå er å oppsøke Mr. Walker, og få seg en SIGNED EDITION, han og... :D :op

Mvh,

Eric/S-2000

-----------------

LOTUS driver

*signatur redigert pga regelbrudd*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne er jo mer overstylet enn 2F2F skylinen da. Det som var verst var egentlig fronten. Det er noe rart med grillen (og grillen skal man ikke tukle med på en Skyline!!) og all den myggnettingen. Men som Tommy sa så burde han iallfall bytta felgene til noe som matcher, og muligens noe større ut. Så litt små ut.

 

Med andre ord så foretrekker jeg 2F2F skylinen fremfor denne! Men helst så foretrekker jeg skyline tilnærmet original (Litt senk må til!)

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror det er noen som er litt misunelig her eg ;)

 

kan vente til bilen er ferdig før folk begynner å slakte den... regner med det kommer større felger og litt sånt. helheten blir nok bra. nok hk blir det og...

 

det må være lov å ha en litt annen smak/stil og prøve å respektere det :)

- BMW 520i

x VW Golf II - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så bilen på Lørdag. Den er jo noe for seg selv. Synes Kim skal ha litt credit for i det hele tatt å begynne på ett slikt prosjekt. Til de som mener bilen trenger senking, vil det nok hjelpe på at motoren kommer i. Dessuten er det gjort så mye med den bilen at det fyllte 3 A4 sider som lå i frontruten. Kim sa selv at motoren skulle benkes innen kort tid, manglet MAP sensor og litt. Men han ble skuffet hvis den bremset under 800 hk. Men enig med felgene, men hvis gutten får litt tid på seg blir nok alt rått på denne bilen. Helt klart en premiesanker.

96. Volvo 850 stv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig en som TØRR! En som tørr å gjøre noe med denne forgudete Nissan Skylinen.. Det måtte jo være Kim også, han har jo alltid tatt det steget og gjort ting som han liker det, litt ekstremt, uvanlig.. Men, likevel gjennomført...

 

Jeg synes BMW'ene hans blei litt for mye av det gode, men han har sin smak, og gjort det som han ville.. Det har hvertfall blitt gjennomført.. Det trur jeg også denne Skylinen blir også.. Som folk sier, den trenger litt feitere hjul.. Ellers så er fargen stilig..

 

Gleder meg til å se flere bilder!

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig står det respekt av folk som drar et prosjekt helt ut, og som bruker masse tid og penger på det... Min kritikk handler hverken om han personlig, eller at jeg disser arbeidet direkte... Det er jo rålekkert, og lakkjobben ser jo sjuk ut...

 

Det er simpelthen ikke det som er problemet, men heller dette at han i mine øyne sørger for "overkill"...

 

BMW'en er jo det perfekte eksemplet... En fire seters cabriolet med to etasjers vinge (som jeg vil nesten tro er høyere opp en selve taket)...

 

Tror ikke jeg var den eneste som fryktet resultatet når jeg hørte at den første R34'en som landet i Norge endte opp i Bergen... Vet at de hadde en lang diskusjon om dette på 200SX forumet bl.a. og det er forståelig at noen reagerer...

 

Tenk hva noen hadde sagt om noen skulle begynne med E46-look på E30 M3? (Ja, sett fæle eksempler på E46 modda fronter på E30. Mindre pent i mine øyne) Saken er at man skal være forsiktig med å tukle med klassiskere, og i mine øyne fortjener fronten til Skyline å holdes rimelig inntakt ettersom det er den samt baklyktene som er kjennetegnet visuellt...

 

Til syvende og sist, vi gjør alle akkurat som vi vil, og ingen skal si noe på det... Derimot må det være lov i et åpent forum å kunne si seg uenig i f.eks. stylingvalg osv. Tror ikke dette er det første prosjektet som bringer frem diskusjon her på forumet... ;)

Mvh,

Eric/S-2000

-----------------

LOTUS driver

*signatur redigert pga regelbrudd*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår