Gå til innhold

Nissan Skyline R34 i Bergen bilder

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bare grom biter fra øverste hylle på den motoren der. Likte spessielt godt Carbon innsuget hans. Koster vel 35000kr sånn ca.

Er nok lagt en del hundre tusen i den motoren der ja:D :D :D

 

fargen var kjempefeit, men likte ikke fronten helt, men det er jo en smakssak.

Mangler bare feite hjul nå så har han det. En utrolig gjennomført bil må jeg si. Han har ikke spart på en eneste krone.

Tøft KIm, lykke til og stå på videre!

 

Få skilter på ann no da:D :D :D :cool:

30.03.87

www.essokickers.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Lars

Bare grom biter fra øverste hylle på den motoren der. Likte spessielt godt Carbon innsuget hans. Koster vel 35000kr sånn ca.

Er nok lagt en del hundre tusen i den motoren der ja:D :D :D

 

fargen var kjempefeit, men likte ikke fronten helt, men det er jo en smakssak.

Mangler bare feite hjul nå så har han det. En utrolig gjennomført bil må jeg si. Han har ikke spart på en eneste krone.

Tøft KIm, lykke til og stå på videre!

 

Få skilter på ann no da:D :D :D :cool:

Carbon innsug? Han har Veilside racing innsug i Aluminium eller noe sånt. Kan jo se det på første bildet. Men motoren kommer til å bli grom den. T88 turbo, Hks kamdrev, er litt usikker på fabrikatet på kammene, nye løftere, nye fjærer, Veilside Racing Fuelrail og innsug osv. Masse snacks altså. Det eneste som gjenstår nå er en sjåfør:rolleyes:

[x] 2000 Topkart Yamaha 100

1986 Fiat Ritmo Abarth 130TC

[x] 1987 Fiat Croma Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by civic_girl

Blir nok en premiesanker dette ja :D

Nå syns jeg noen snart kan style Integra Type R'en sin, for da hadde alle i club honda dånt...haha ;)

 

Når den tid kommer, skal jeg dåne med dere

- 98' Saab 9-5 2.3t

x 97' e39 523i

x 89' Camry 2.0 xli

x 83' 240 (Julesleda)

Smoking tyres can seriously damage your wealth!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår