Gå til innhold

Fusk/Dårlig drag

Ranger emnet


ArraKiss

Anbefalte innlegg

Fordi om du ha renset gasspjeldet og LMM, kan de være defekte fordi. Hvordan renset du LMM? Disse tåler UHYRE lite. Det kan i tillegg være en eller flere coiler, boostcontroller eller feks tenningsmodul..

 

Forøvrig så gikk min lambda til h*** to timer etter jeg bytta den, så trenger ikke å utelukke det ;) For fet blanding så drar den inn årene ganske fort.

Men siden fjuskinga er på såppas høyt turtall, er det nok ikke (bare) lambda som forårsaker problemene dine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere med Audier tipper jeg at LMM må byttes.

Ofte hjelper det ikke å rense.

 

Veeeeeeeldig vanlig problem.

"Sporluftfiltere", SÆRLIG de som må settes inn med olje, DREPER LMM'er!!!

 

Min ville ikke lade noe særlig heller. Alt ok og går som en kule etter bytte.

Møller er ikke så halvgærne på pris på ny LMM heller. Jeg tør ikke å bytte til sportsluftfilter...

 

Har også hørt at det kan være feil på "magnetventilen?!" på turboen.

Leste det et sted - NordicAudi.com muligens...

Hilsen cj

 

c¨,)

 

'01 Audi A4 1,9 TDI PumpeDyse avant

x '89 VW Golf MKII Lesjøfors senking

x '84 Volvo 240

 

...oppstarteren av:

-= forsikringstråden på forumet =-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Sporluftfiltere", SÆRLIG de som må settes inn med olje, DREPER LMM'er!!!

Bare hvis du har på for mye olje det, har kjørt rundt i over et år med et åpent Green filter uten at LMM har tatt kvelden.

 

Møller er ikke så halvgærne på pris på ny LMM heller. Jeg tør ikke å bytte til sportsluftfilter...

Lever inn den gamle LMM hos Møller så får du en del kroner i avslag på ny. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår