kenneth m Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 med tanke på neste sesong lurer jeg på hvor mange som har planer om å drifte til neste år? da tenker jeg på drifteløp. det hadde vært morro om vi blei en del:D Siter www.kennethmoenmotorsport.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superthomas Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 Hvis tid og penger strekker til så skal jeg ikke være redd for å herje med bimmern iallefall! Har en kamerat (nemmot på be-4-you forumet) som er blitt bitt av "rb26 i s13" viruset, så regner ikke med han kommer til å kjøre rett frem heller. Drittlei gatebiltreff, drar heller på driftingtreff til året som kommer! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 Kommer nok med mustangen ja :D Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 hjelp meg å skaffe en god driftebil du, så skal jeg love deg atjeg er med... er på utkikk etter en r33 gts25t, men er åpen for andre forslag på noe tilsvarende biler.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 Hei. Kommer til å stille med en 1.gen. Rx-7. Satser på å stille på løpene som blir satt opp. mvh Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liIIebror Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 jeg er med jeg kenneth.. hvis jeg får meg en bil med bakhjullstrekk da.. eller kan jo låne 300¨en til jon :) men jeg trenger STOR opplærling.. har ikke vært borti bakhjulstrekk så mye Siter Benekter du fakta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drift Addict Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 Hvis jeg ikke vraker i vinter under testkjøring,- Count me in! Siter Jostein Lillebø aka Drift Addict Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fridjow Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 Helt klart med! Kom meg ut på inni mellom filminga i helgen:D Brød bilen ser vel ikke så flashy ut, men den er ganske grei og få ut rompa på, skulle gjerne hatt noen hk til:D Får se om det blir noe mer egnet til neste år. Siter http://www.gatebil.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quicksilver Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 jeg stiller i en 2002mod Silvia S15 eller R33 GTS.. tror ikke jeg skal ha mere en ca 350hk men vi får se om det holder.. nå pleier ikke noen av planen mine å stoppe der det var tenkt i utgangspunktet da men hehehe Siter 1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk 1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk 2000 Supra TRD widebody GT45R Team Quicksilver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenneth m Skrevet September 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 det here lover godt. så mange alerede. da kan vi glede oss til neste sesong:D :D Siter www.kennethmoenmotorsport.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenneth m Skrevet September 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 Originally posted by Quicksilver jeg stiller i en 2002mod Silvia S15 eller R33 GTS.. tror ikke jeg skal ha mere en ca 350hk men vi får se om det holder.. nå pleier ikke noen av planen mine å stoppe der det var tenkt i utgangspunktet da men hehehe gå for s15 reidar. det hadde vært helt værst;) for drifting holder det i masse med 350hk Siter www.kennethmoenmotorsport.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quicksilver Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 vi får se hvem av bilene som blir solgt først hehe :D men jeg elsker lyden av 6er med Single turbo.. jeg heller litt mot R33 med et lite single turbo kit.. Siter 1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk 1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk 2000 Supra TRD widebody GT45R Team Quicksilver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoboi Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 Jeg å en kamerat er med.. vi sliter litt med budsjette så det blikke mye power, men vilje så det holder.. Siter old volvos never die they only go faster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 Jeg lar bildet tale for seg ;) Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ae86Levin Skrevet September 21, 2004 Rapporter Share Skrevet September 21, 2004 Er klar i morgen jeg :D neste sesong er jeg garantert med. Med mer power,mindre rust og breiere skjøring. Lover bra dette. Siter Toyota ae86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg